Jeter dating

THE BEST BACK-OFFICE SOFTWARE FOR C-STORES ON THE MARKET * CStoreOffice ® software provides the infrastructure, workflow and reporting needed to increase operational efficiencies and optimize margins of your convenience store/gas station.

Bawskee 4: Ranked

2020.10.25 14:41 Mental_Interview Bawskee 4: Ranked

  1. Riddle
  2. Get Naked
  3. 556
  4. Lame
  5. Air Max
  6. Murder Passion
  7. Two 45s
  8. Complaining
  9. Still a OG
  10. Skin That I'm In
  11. Derek Jeter
  12. Doubledecker
  13. We Gon Win
  14. Sip Lean
  15. Jumpman 4's
In my opinion, this is Comethazine's best album to date.
submitted by Mental_Interview to Bawskee [link] [comments]


2020.10.10 20:45 bawskeetyrone Bawskee 4 Info [MEGATHREAD}

Made this thread so people ask their questions here instead of making posts for simple questions.
Confirmed Songs (So Far)
Derek Jeter, Air Max, Get Naked, 556 (Official Name for Action, 4th single, will probably drop the 23rd), Double Decker and We Gone Win, Jumpman 4's, My Type (Real name is Riddle)
Release Date:
October
Other Info:
Prince Oji may be on the album (If you don't know who he is, he's the voice actor from I BE DAMMED who says "Don't run up on Comethazine, he will shoot your ass)
submitted by bawskeetyrone to Bawskee [link] [comments]


2020.10.03 23:48 Dexounait Crise de couple (avec Madame enceinte de 8 mois)

Bonjour à tous,
J'ai besoin de mettre des mots sur un conflit en cours avec mon epouse. Je pense que je suis au bon endroit car il n'y a que des parents.
Désolé sur la qualité du texte, je détester taper au smartphone, je pense qu'il va y avoir pas mal de faute de frappe.
Voici la situation actuelle: nous sommes mariés depuis un an et demi. Nous avons un enfant qui a eu 4 ans aujourd'hui. Et moi 37 ans aujourd'hui (ouaip, même date 😃). Ma femme a aussi 37 ans et est enceinte de 8mois et quelques jours (accouchement imminent). Nous sommes propriétaires d'une belle maison depuis 2 semaines et nous y habitons depuis 1 semaine.
Aujourd'hui, tout a explosé au point où elle est partie en gueulant : et si j'accouche ça sera sans toi...
Pour mieux comprendre la situation, voici un résumé de nos derniers mois:
De mon côté, je suis travailleur frontalier. Je pars le matin à 6h15 et je rentre le soir vers 18h45. Mes journées sont stressantes a cause du travail et de l'ensemble des projets a gérer. A côté de cela, j'ai dû gérer l'achat de la maison, la préparation des travaux et les travaux (1 semaine de congés a bosser de 8h du matin à 3 h du matin) pour emménager à temps. Depuis, j'ai repris le travail et essai de gérer tous ce qui doit être fait (suivi des factures, abonnements, restitution du matériel, petits travaux, etc.).
Du côté de ma femme, elle s'occupe entièrement demon fils le matin, le préparer, l'emmener a l'école, le récupérer, préparer a manger, s'occuper de la maison).
Qu'est ce qui ne va pas ?
Partie 1: nous sommes surchargé
Je suis en parti réponsable, car je suis bcp absent. En ce moment nous sommes sur un énorme projet où je dois assurer un max. Si je ne réussi pas => la porte, avec des difficultés a retrouver du travail (avec un emprunt et des frais divers que seul mon salaire peut assumer).
Ma femme est fatiguée de la grossesse, elle pert tres vite patience. Comme elle est fatiguée, elle s'énerve, comme elle s'énerve elle fait des tâches ménagères ou autre chose qui l'epuise.
Partie 2 : l'haptonomie
Pour que je participe mieux à la grossesse, elle a eu l'idée de faire de l'haptonomie. Quelque chose que je ne connaissais pas, jusqu'au premier cours. Étant très septique, j'ai cru halluciné quand le gynéco m'a dit qu'il était possible de faire bouger umetbde communiquer avec un bébé avec les mains sur le ventre. Ma femme s'avait que je n'allais pas accrocher et se fut le cas, mais j'ai fait un effort et nous avons fait une deuxième scéance. La troisième scéance a été annulé par ma femme car nous ne faisions pas de scéance entre nous deux a la maison. Pour être honnête, je n'avais pas le courage de faire semblant de croire en l'haptonomie.
Partie 3 : le mensonge
Ma femme aime bcp jouer en ce moment a un jeu du type Candy Crush et il y a quelques mois pour l'emprunt de la maison, nous devions préparer nos relevés bancaire. Étant donné que je m'occupais de tout le nécessaire, j'ai donc vu passer ses relevés avec des dépenses moyennes de 70 euros sur Apple store. Je lui ai dont fait savoir qu'il y a peut-être un soucis avec son compte Apple à cause de toute les dépenses (sans cibler son jeu). Elle m'a répondu que cela était à cause de la musique qu'elle achetait (je lui ai donné un compte Spotify, donc pas possible) et de divers achats de jeu pour notre fils (j'y crois moyen). Sur ses réponses je décide de ne rien dire. De toute façon on fera compte commun, donc cela l'a forcera a arrêter.
Il y a quelques semaines, ma femme reviens des courses avec mon fils avec pleins de jouet. Je lui demande si cela viens du super marché, elle me répond non, cela vienait d'une collègue qui lui a donné cela. Manque de chance je suis tombé sur le ticket de caisse où cela prouve qu'elle avait acheté les jouets.
Partie 4 : ne rien dire, laisser s'aggraver les choses
Ma femme a depuis un bon bout de temps de laisser s'aggraver les choses lorsque je ne réagit pas à quelque chose où lorsque je ne fais pas attention. Je n'ai d'exemple concret en tête mais en voici un faux pour mieux vous expliquer : généralement je m'occupe d'etendre le ligne et de le ranger. Mais si j'oublie elle va partir en mode furax, et va le faire. Au lieu simplement de me le rappeler pour que je puisse le faire.
Partie 5: le trampoline
Mon fils a souhaité pour son anniversaire un trampoline, why not avec la nouvelle maison. Et il y a deux moins nous sommes invités chez le parrain (mon meilleur ami) de mon fils, et ma femme demande a mon fils pendant le repas: dis a parrain ce que tu veux pour ton anniversaire ! Mon fils timide ne répond pas. Ma femme alors répond a sa place : dis lui que tu veux un trampoline ! Mon meilleur ami alors comprend qu'il se charger de lui offrir un trampoline. Entre temps la situation change et nous décidons de faire pot commun pour ce trampoline. Résultats, mon ami se trouve gêné car il a entamé toutes les démarches nécessaires pour trouver un bon trampoline et l'acheter. Il était très content d'être l'heureux donateur de ce cadeau. Sauf que j'ai dû entre temps lui dire que c'était commun, et cela était très gênant pour tous les deux.
L'histoire de ce trampoline ne se termine pas là...
Partie 6 : avant l'anniversaire de mon fils et moi
Il a une semaine après notre demenagement nous décidons de ne rien faire de spécial pour l'anniversaire de mon fils et moi, histoire de rester en famille avec notre fils avant l'arrivée de notre fille. Le plan était le suivant: ma belle mère ramène le petit chez nous a l'heure du goûter pour lui fêter son anniv (notre fils dort chez ma belle mère tous les vendredis). Et ma femme demande 48 heure avant aujourd'hui (le jeudi), que le trampoline doit être là. Je reste gêné car mon meilleur pote doit absolument annuler son samedi après midi. Pour venir livrer le trampoline et le monter avec moi. J'explique a la femme que c'est chaud, mais possible. Et lui a annonce 24h avant l'anniversaire que mon pote viendra livrer le trampoline à 16h (pour le goûter). Et là je me fais engueuler car le goûter était prévu pour 14h... Un goûter d'anniversaire a 14h... On se prend un peu le choux sur la définition de l'heure du goûter
Partie 7: l'anniversaire de mon fils et moi
Aujourd'hui grand jour, ce sont nos anniv... Mon fils est chez ma belle mère et le matin je profite pour lever tôt pour chercher des croissants et de jeter tout ce qui dois être jeter a déchèterie suite au déménagement de la semaine dernière. Cela me prend toute la matinée de 8h30 a 13h.
A 14h ma belle mère arrive, nous décidons d'offrir quelques cadeaux a mon fils qui est surexcité. Puis vient l'attente de mon meilleur pote qui arrive a 16h, nous mangeons le gâteaux, j'ouvre les cadeau et a 17h30 nous commençons a monter le trampoline. Il nous a fallu 1h30. Ma femme s'agace car le trampoline n'est pas au bon endroit (au dessus d'un socle où mettre un étendoir que nous n'avons pas, et en plus il ne fait plus assez chaud... Mon pote (la parrain) profite du jouer avec mon fils dans le trempoline (ma femme s'agace) et part pour les coup de 19h.
Partie 8 : le gros clash !
Ma femme en mode énervé/stressé force mon fils d'aller prendre le bain. Je les rejoins pour être enfin ensemble. Tout d'un coup ma femme se lève pour ranger le linge et je l'intercepte pour le faire a la place (pour qu'elle se repose a côté du petit dans la baignoire). Après quelques barbotages dans le bain, mon fils sort, ma femme lui dit de se dépêcher car elle doit le préparer en pyjama et faire la cuisine. Je lui dit d'aller se poser un peu et que je m'occupe de tout. Sans faire exprès en tirant la commode cette dernière se renverse dans la salle de bain. Je m'apprête à la lever mais ma femme et plus rapide le fait et la commode tombe de nouveau (aider par un coup de main forcé de ma femme pour la faire tomber). Je lui demande ce qui ne va pas, elle commence a crier qu'elle en a raz le bol de tout que le trampoline aurait du arriver la veille pour profiter de la journée d'être en famille.
Je lui demande de se calmer et que de toute facon nous devions être deux pour le monter.
Le ton monte... Je lui dis que je n'aime pas me faire engueuler, elle me répond violemment qu'elle ne m'engueule jamais et je lui répond : ben là si, tu m'engueule.
Partie 9 : elle se barre, si elle accouche cela sera sans moi
Sur ma dernière remarque, elle le prend très mal. Et s'est va en criant : je me casse et si j'accouche ça sera sans toi !!! Puis elle claque la porte de la salle de bain, un cadre photo tombe a quelques centimètres de mon fils et le verre de brise. Elle reviens fais un bisou a mon fils et part en voiture.
Je reste calme, j'explique a mon fils que ça maman est un peu tendue et énervée mais qu'elle va revenir. Et propose a mon fils d'aller jouer avec lui car la commande sera remis sur pied et les bris de verre ramassés.
Quelques minutes après j'essaie d'appeler ma femme pour la raisonner, mais elle ne répond pas donc je lui envoi un SMS:
Rentres chérie stp. Il fait vraiment qu'on parle. On est épuisé, stressé et à cran tous les deux. Toi par la grossesse, gèrer louis, la maison, les courses, le ménage, etc. Et moi par la maison, le déménagement, les travaux et le travail. Et si on parlait sans s'énerver ? Au calme et reposés. On craque tout deux, mais là il fait qu'on mette les mots...
Partie 10 : le retour
Elle reviens 30 minutes après. Pendant que je prépare le repas, je lui demande si elle veut venir me rejoindre pour discuter, elle refuse. Nous mangeons puis après le repas ma femme me dit que mon fils veut dormir avec elle dans notre grand lit (moi je dormirai dans le lit de mon fils). Avant de se coucher, je vais voir mon fils pour un dernier bisou et lui demande d'où vient cette envie d'aller dans le grand lit. Réponse de mon fils : c'est maman !
Conclusion: c'est la merdum... Demain nous sommes dimanche et je pense qu'on doit vraiment discuter posément et expliquer la situation. Je pense qu'il manque vraiment quelque chose c'est la discussion, dire quand ça ne va pas, demande de l'aide etc.
Je ne suis pas complétement innocent car je suis pas forcément là à cause du boulot.
Voilà, j'avais besoin de l'écrire...
Merci de m'avoir lu!
submitted by Dexounait to ParentingFR [link] [comments]


2020.10.01 18:40 cmstrength The 2020 Pasta Collection

Hey everyone- the list is a lot shorter than last year. I didn’t quite keep track as well as I did in 2019. If y’all have more please share!
u/WFANCaller101: Red Sox season is already over. Me and the boys had an Alex Cora firing party last night. 0-0 record and the Investigation isn’t even over yet. Cora's gonna rest his camera and garbage can for the rest of his career. Conserve energy for retirement. I mean, you just love to see a cheating coach set records for being bad. Just historically bad. Bad for the Red Sox. Bad for the game. Not what you wanna see.
u/BIGBOI: hey dad what were the best pitches in baseball? well son a guy named mariano threw an amazing cutter how did his pitch work dad? it looked like it would curve down but actually curved in and a guy named masahiro threw a pitch called a detailed power ball how did his pitch work dad? a good balance and mix of various orbs.
u/DarkMattersConfusing: Later that summer, while rehabbing his injured elbow, Torres stayed at Mijares' house in Orlando, Florida. When it was time to leave, he left some books behind and told Mijares to do what he wanted with them. Mijares later found nearly a dozen of them, all in English, about legendary Yankees such as Joe DiMaggio, Babe Ruth, Derek Jeter and George Steinbrenner. Mijares called Torres in bewilderment. "You read all this?" "Yeah," Torres said. "Why?" "No," Mijares responded, "I wanna ask you -- why?" Mijares gets it now. "I think he was preparing himself to be one of the most important Yankees ever."
u/hittheswitch: Thats fucking baseball right there. None of that pansy ass dick tugging smile for the camera bullshit. Men puke, men poop on the field, men deliver their new born baby on the side lines. Fucking hard core dick in the ass butterball softball fuck it chuck it game time shit. Take it to the showers. Dicks get shoved in places you don’t even remember. We win together we celebrate together. Protect your nuts boys baseball is back
u/unkleruckus420: OK this is the internet and I know people lie on it, but bear with me cuz this shit actually happened. It's not copypasta. My dad briefly dated Aaron Judge's mom Patty in high school and they ended things on good terms. They even got back in touch a few years back after he figured out social media. They send each other family photos, swap work stories (they are all retired teachers) and occasionally even skype on holidays. Last thanksgiving, I was over at my dad's and Aaron was visiting while they were skyping. His mom knows from my dad that I'm a huge yankees fan and she offered to introduce us. Well, Aaron would have none of it. First he pretended to not hear her while she awkwardly made excuses for him that he was busy preparing the turkey in the kitchen (we could see him right behind her coloring with crayons or some shit), but then he rolled his eyes and said "for fuck's sake" loud enough for us to hear. He finally came over into full view and I shit you not, was wearing a bib and holding massive turkey legs in each of his hands. He didn't say a goddamn word. No hello or hi or even a smile. He just looked into the camera with dead eyes and just sucked the meat right off the turkey bones, one at a time, like a little kid sucking jelly off his fingers. Fucking Aaron Judge.
u/staps94: The opposing manager grins, making a sign to the catcher: "Give him the fastball" The catcher smirks, knowing Judge can't possibly catch up to it. He gives the sign to the pitcher. The pitcher tries to hold back from laughing as he winds up to throw his heater to Judge. Judge's gapped smile can't contain itself as he launches a 420 ft bomb to left field. The pitcher looks at the catcher, the catcher looks at his manager, the manager looks at his notes. "He shouldn't be doing this", the manager thinks to himself. The manager looks up and locks eyes with Judge as he trots around the bases. Judge nods his head. "He's back...", whispers the manager.
u/deactivated-: I absolutely hate the Yankees I fucking despise everything to do with and about the Yankees I hate their arrogant delusional manager who honestly deludes himself to be on the same level as Terry Francona or a Bruce Bochy, I can’t stand their overconfident dipshit fans who think they’re better than us in every single way after losing their last three games on the trot, I hate their cocky players, I hate how the media hypes them up so every casual fan that resides in baseball believes them to be the underdogs and the one to root for despite them outspending us sixtyfold this year, I hate the commentators that won’t stop talking about how wonderful and great they are while barely mentioning how well we’ve done and are doing, I hate how Mlb tried to arrange the fixtures to advantage New York in every single way to get Tampa to drop out of top 2 for the drama, I hate with every fiber in my soul and being I wish for nothing more than their destruction at the hands of Charlie monoyos Tricky Jays that will send them back down to earth for another year where all their players will leave them for teams that have actually earned the right to have such confidence like the dodgers and such and not a shit little tinpot team like them I no longer care if we get to the playoffs or not. We could lose 8-0 to every night and it wouldn’t affect me as long as we condemn these fucking pricks back to the basement for another year. Call me whatever names you want, downvote me to hell for going against the tidal wave of the endless circlejerks, I meant every single word.
u/Shaquille_Oh_Feel: Jonathan Holder delivered a pizza to me once. This is back before he played for the Yankees, when he was an acne-covered teen in Mississippi. I ordered the pizza, one of those "if-you-don't-get-your-pie-in-30-minutes-it's-free" spots, and waited excitedly for my dinner. Two and a half hours later, the doorbell rang. Sure enough, fucking Jonathan Holder. "Hey, this pizza is really late - doesn't that mean it's free?" I asked as I opened the door. "Not my job, not my prob, man," this pimple-faced fuck scoffed, hawking a loogie on my front porch. "But it is your job, right? I mean, you work for the pizza place, can't you call your boss or something?
"I'M MY OWN FUCKIN' BOSS!" Jonathan screeched, pus pouring out of his face like a million tiny waterfalls. "I'M GONNA BE A PITCHER FOR THE YANKEES! WATCH THIS!" He reared back and threw the pizza, box and all, at my unsuspecting face. I threw my arm up to defend myself from the hot, cheesy, tomato-cardboard missile. And I shit you not, as soon as that box touched my outstretched fingers, it shot up and away from us with a 23 degree launch angle and 114 mph exit velo, landing in Monument Park all the way from my home in Gulfport. Jonathan Holder jumped off my porch and ran away, screaming and crying into the humid Mississippi night. Fucking Jonathan Holder.
submitted by cmstrength to NYYankees [link] [comments]


2020.09.28 00:15 Yankeebot IT'S NOT WHAT YOU WANT: The Yankees fell to the Marlins by a score of 5-0 - September 27, 2020 @ 03:05 PM EDT

Marlins @ Yankees - Sun, Sep 27

Game Status: Final - Score: 5-0 Marlins

Links & Info

Marlins Batters AB R H RBI BB K LOB AVG OBP SLG
1 Dickerson, C - DH 5 0 1 1 0 1 3 .258 .311 .402
2 Marte, S - CF 1 0 0 0 0 0 0 .281 .340 .430
1-Brinson - CF 3 0 0 0 0 0 0 .226 .268 .368
3 Aguilar - 1B 4 0 0 0 1 0 3 .277 .352 .457
4 Anderson, B - 3B 4 1 1 1 1 2 0 .255 .345 .465
5 Joyce - RF 3 1 0 0 1 2 2 .252 .351 .331
6 Berti - 2B 3 1 1 0 1 1 2 .258 .388 .350
7 Chisholm - SS 4 2 2 3 0 0 1 .161 .242 .321
8 Wallach - C 4 0 3 0 0 0 0 .227 .277 .364
9 Sierra - LF 4 0 1 0 0 1 3 .250 .333 .364
Totals 35 5 9 5 4 7 14
Marlins
1-Ran for Marte, S in the 2nd.
BATTING: 2B: Chisholm (1, Schmidt). HR: Anderson, B (11, 5th inning off Holder, J, 0 on, 2 out); Chisholm (2, 8th inning off Nelson, 0 on, 0 out). TB: Anderson, B 4; Berti; Chisholm 6; Dickerson, C; Sierra; Wallach 3. RBI: Anderson, B (38); Chisholm 3 (6); Dickerson, C (17). 2-out RBI: Anderson, B; Dickerson, C. Runners left in scoring position, 2 out: Dickerson, C; Berti; Aguilar 2. GIDP: Dickerson, C. Team RISP: 3-for-8. Team LOB: 8.
FIELDING: DP: 2 (2 Anderson, B-Berti-Aguilar).
Yankees Batters AB R H RBI BB K LOB AVG OBP SLG
1 LeMahieu - 1B 3 0 2 0 1 0 1 .364 .421 .590
2 Judge - RF 2 0 0 0 2 0 1 .257 .336 .554
3 Hicks, A - CF 4 0 0 0 0 1 5 .225 .379 .414
4 Voit - DH 3 0 0 0 1 1 4 .277 .338 .610
5 Urshela - 3B 4 0 0 0 0 0 3 .298 .368 .490
6 Torres, G - SS 4 0 1 0 0 1 0 .243 .356 .368
7 Gardner - LF 4 0 3 0 0 0 1 .223 .354 .392
8 Sánchez, G - C 4 0 0 0 0 1 4 .147 .253 .365
9 Wade - 2B 3 0 0 0 0 0 1 .170 .288 .307
Totals 31 0 6 0 4 4 20
Yankees
BATTING: TB: Gardner 3; LeMahieu 2; Torres, G. Runners left in scoring position, 2 out: Sánchez, G; Urshela 2; Voit. GIDP: Sánchez, G; Urshela. Team RISP: 0-for-6. Team LOB: 8.
FIELDING: DP: (Wade-Torres, G-LeMahieu).
Marlins Pitchers IP H R ER BB K HR P-S ERA
Ureña 2.1 2 0 0 2 2 0 39-25 5.40
Castano (W, 1-2) 6.1 4 0 0 2 2 0 96-60 3.03
Hoyt 0.1 0 0 0 0 0 0 3-1 1.23
Totals 9.0 6 0 0 4 4 0
Yankees Pitchers IP H R ER BB K HR P-S ERA
Schmidt (L, 0-1) 4.0 4 3 3 2 4 0 71-42 7.11
Holder, J 2.0 3 1 1 0 0 1 39-26 4.98
Nelson 3.0 2 1 1 2 3 1 47-31 4.79
Totals 9.0 9 5 5 4 7 2
Game Info
WP: Schmidt.
Balk: Hoyt.
HBP: Marte, S (by Schmidt).
Pitches-strikes: Ureña 39-25; Castano 96-60; Hoyt 3-1; Schmidt 71-42; Holder, J 39-26; Nelson 47-31.
Groundouts-flyouts: Ureña 4-0; Castano 10-5; Hoyt 0-1; Schmidt 5-3; Holder, J 5-1; Nelson 3-0.
Batters faced: Ureña 10; Castano 24; Hoyt; Schmidt 19; Holder, J 9; Nelson 12.
Inherited runners-scored: Castano 1-0; Hoyt 1-0.
Umpires: HP: CB Bucknor. 1B: Roberto Ortiz. 2B: John Tumpane. 3B: Jeff Nelson.
Weather: 77 degrees, Cloudy.
Wind: 8 mph, In From RF.
First pitch: 3:08 PM.
T: 3:05.
Venue: Yankee Stadium.
September 27, 2020
Inning Scoring Play Score
Top 2 Jazz Chisholm doubles (1) on a sharp line drive to center fielder Aaron Hicks. Matt Joyce scores. Jon Berti scores. 2-0 MIA
Top 2 Corey Dickerson singles on a ground ball to center fielder Aaron Hicks. Jazz Chisholm scores. Chad Wallach to 2nd. 3-0 MIA
Top 5 Brian Anderson homers (11) on a fly ball to left field. 4-0 MIA
Top 8 Jazz Chisholm homers (2) on a fly ball to center field. 5-0 MIA
Team Highlight
MIA Jazz Chisholm's two-run double (00:00:45)
MIA Corey Dickerson's RBI single (00:00:31)
NYY Aaron Hicks safe after review (00:01:13)
MIA Starling Marte exits with injury (00:00:57)
MIA José Ureña exits with an injury (00:01:10)
MIA Jeter joins the Marlins broadcast (00:03:45)
MIA Brian Anderson's solo home run (00:00:45)
MIA Jazz Chisholm's solo home run (00:01:05)
NYY Gleyber Torres' terrific play (00:00:41)
MIA James Hoyt gets the final out (00:00:11)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 R H E LOB
Marlins 0 3 0 0 1 0 0 1 0 5 9 0 8
Yankees 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 0 8

Around the Division

BAL 7 @ TOR 5 - Final
PHI 0 @ TB 5 - Final
BOS 9 @ ATL 1 - Game Over
Next Yankees Game: Tue, Sep 29, 03:33 AM EDT @ AL Div. Run. Up (4) (1 day)
Last Updated: 09/27/2020 06:40:40 PM EDT
submitted by Yankeebot to NYYankees [link] [comments]


2020.09.27 19:05 Yankeebot Game Thread: Marlins (30-29) @ Yankees (33-26) - September 27, 2020 @ 03:05 PM EDT

Marlins @ Yankees - Sun, Sep 27

Game Status: Game Over - Score: 5-0 Marlins

Links & Info

Marlins Batters AB R H RBI BB K LOB AVG OBP SLG
1 Dickerson, C - DH 5 0 1 1 0 1 3 .258 .311 .402
2 Marte, S - CF 1 0 0 0 0 0 0 .281 .340 .430
1-Brinson - CF 3 0 0 0 0 0 0 .226 .268 .368
3 Aguilar - 1B 4 0 0 0 1 0 3 .277 .352 .457
4 Anderson, B - 3B 4 1 1 1 1 2 0 .255 .345 .465
5 Joyce - RF 3 1 0 0 1 2 2 .252 .351 .331
6 Berti - 2B 3 1 1 0 1 1 2 .258 .388 .350
7 Chisholm - SS 4 2 2 3 0 0 1 .161 .242 .321
8 Wallach - C 4 0 3 0 0 0 0 .227 .277 .364
9 Sierra - LF 4 0 1 0 0 1 3 .250 .333 .364
Totals 35 5 9 5 4 7 14
Marlins
1-Ran for Marte, S in the 2nd.
BATTING: 2B: Chisholm (1, Schmidt). HR: Anderson, B (11, 5th inning off Holder, J, 0 on, 2 out); Chisholm (2, 8th inning off Nelson, 0 on, 0 out). TB: Anderson, B 4; Berti; Chisholm 6; Dickerson, C; Sierra; Wallach 3. RBI: Anderson, B (38); Chisholm 3 (6); Dickerson, C (17). 2-out RBI: Anderson, B; Dickerson, C. Runners left in scoring position, 2 out: Dickerson, C; Berti; Aguilar 2. GIDP: Dickerson, C. Team RISP: 3-for-8. Team LOB: 8.
FIELDING: DP: 2 (2 Anderson, B-Berti-Aguilar).
Yankees Batters AB R H RBI BB K LOB AVG OBP SLG
1 LeMahieu - 1B 3 0 2 0 1 0 1 .364 .421 .590
2 Judge - RF 2 0 0 0 2 0 1 .257 .336 .554
3 Hicks, A - CF 4 0 0 0 0 1 5 .225 .379 .414
4 Voit - DH 3 0 0 0 1 1 4 .277 .338 .610
5 Urshela - 3B 4 0 0 0 0 0 3 .298 .368 .490
6 Torres, G - SS 4 0 1 0 0 1 0 .243 .356 .368
7 Gardner - LF 4 0 3 0 0 0 1 .223 .354 .392
8 Sánchez, G - C 4 0 0 0 0 1 4 .147 .253 .365
9 Wade - 2B 3 0 0 0 0 0 1 .170 .288 .307
Totals 31 0 6 0 4 4 20
Yankees
BATTING: TB: Gardner 3; LeMahieu 2; Torres, G. Runners left in scoring position, 2 out: Sánchez, G; Urshela 2; Voit. GIDP: Sánchez, G; Urshela. Team RISP: 0-for-6. Team LOB: 8.
FIELDING: DP: (Wade-Torres, G-LeMahieu).
Marlins Pitchers IP H R ER BB K HR P-S ERA
Ureña 2.1 2 0 0 2 2 0 39-25 5.40
Castano (W, 1-2) 6.1 4 0 0 2 2 0 96-60 3.03
Hoyt 0.1 0 0 0 0 0 0 3-1 1.23
Totals 9.0 6 0 0 4 4 0
Yankees Pitchers IP H R ER BB K HR P-S ERA
Schmidt (L, 0-1) 4.0 4 3 3 2 4 0 71-42 7.11
Holder, J 2.0 3 1 1 0 0 1 39-26 4.98
Nelson 3.0 2 1 1 2 3 1 47-31 4.79
Totals 9.0 9 5 5 4 7 2
Game Info
WP: Schmidt.
Balk: Hoyt.
HBP: Marte, S (by Schmidt).
Pitches-strikes: Ureña 39-25; Castano 96-60; Hoyt 3-1; Schmidt 71-42; Holder, J 39-26; Nelson 47-31.
Groundouts-flyouts: Ureña 4-0; Castano 10-5; Hoyt 0-1; Schmidt 5-3; Holder, J 5-1; Nelson 3-0.
Batters faced: Ureña 10; Castano 24; Hoyt; Schmidt 19; Holder, J 9; Nelson 12.
Inherited runners-scored: Castano 1-0; Hoyt 1-0.
Umpires: HP: CB Bucknor. 1B: Roberto Ortiz. 2B: John Tumpane. 3B: Jeff Nelson.
Weather: 77 degrees, Cloudy.
Wind: 8 mph, In From RF.
First pitch: 3:08 PM.
T: 3:05.
Venue: Yankee Stadium.
September 27, 2020
Inning Scoring Play Score
Top 2 Jazz Chisholm doubles (1) on a sharp line drive to center fielder Aaron Hicks. Matt Joyce scores. Jon Berti scores. 2-0 MIA
Top 2 Corey Dickerson singles on a ground ball to center fielder Aaron Hicks. Jazz Chisholm scores. Chad Wallach to 2nd. 3-0 MIA
Top 5 Brian Anderson homers (11) on a fly ball to left field. 4-0 MIA
Top 8 Jazz Chisholm homers (2) on a fly ball to center field. 5-0 MIA
Team Highlight
MIA Jazz Chisholm's two-run double (00:00:45)
MIA Corey Dickerson's RBI single (00:00:31)
NYY Aaron Hicks safe after review (00:01:13)
MIA José Ureña exits with an injury (00:01:10)
MIA Jeter joins the Marlins broadcast (00:03:45)
MIA Brian Anderson's solo home run (00:00:45)
MIA Jazz Chisholm's solo home run (00:01:05)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 R H E LOB
Marlins 0 3 0 0 1 0 0 1 0 5 9 0 8
Yankees 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 0 8

Around the Division

BAL 7 @ TOR 5 - Final
PHI 0 @ TB 5 - Game Over
BOS 8 @ ATL 1 - Bottom 8, 1 Out
Last Updated: 09/27/2020 06:15:06 PM EDT
submitted by Yankeebot to NYYankees [link] [comments]


2020.09.27 18:05 MarlinsBot Game Thread: 9/27 Marlins (30-29) @ Yankees (33-26) 3:05 PM

Marlins (30-29) @ Yankees (33-26)

First Pitch: 3:05 PM at Yankee Stadium
Pitcher TV Radio
Marlins Jose Urena (0-3, 6.00 ERA) FSFL WINZ, WAQI (ES)
Yankees Clarke Schmidt (0-0, 7.71 ERA) YES WFAN, WADO (ES)
MLB Fangraphs Brooks Baseball Reddit Stream IRC Chat
Gameday Game Graph Strikezone Map Live Comments Freenode: #reddit-baseball

Line Score - Game Over

1 2 3 4 5 6 7 8 9 R H E
MIA 0 3 0 0 1 0 0 1 0 5 9 0
NYY 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 0

Box Score

NYY AB R H RBI BB SO BA MIA AB R H RBI BB SO BA
1B LeMahieu 3 0 2 0 1 0 .364 DH Dickerson, C 5 0 1 1 0 1 .258
RF Judge 2 0 0 0 2 0 .257 CF Marte, S 1 0 0 0 0 0 .281
CF Hicks, A 4 0 0 0 0 1 .225 CF Brinson 3 0 0 0 0 0 .226
DH Voit 3 0 0 0 1 1 .277 1B Aguilar 4 0 0 0 1 0 .277
3B Urshela 4 0 0 0 0 0 .298 3B Anderson, B 4 1 1 1 1 2 .255
SS Torres, G 4 0 1 0 0 1 .243 RF Joyce 3 1 0 0 1 2 .252
LF Gardner 4 0 3 0 0 0 .223 2B Berti 3 1 1 0 1 1 .258
C Sánchez, G 4 0 0 0 0 1 .147 SS Chisholm 4 2 2 3 0 0 .161
2B Wade 3 0 0 0 0 0 .170 C Wallach 4 0 3 0 0 0 .227
LF Sierra 4 0 1 0 0 1 .250
NYY IP H R ER BB SO P-S ERA MIA IP H R ER BB SO P-S ERA
Schmidt 4.0 4 3 3 2 4 71-42 7.11 Ureña 2.1 2 0 0 2 2 39-25 5.40
Holder, J 2.0 3 1 1 0 0 39-26 4.98 Castano 6.1 4 0 0 2 2 96-60 3.03
Nelson 3.0 2 1 1 2 3 47-31 4.79 Hoyt 0.1 0 0 0 0 0 3-1 1.23

Scoring Plays

Inning Event Score
T2 Jazz Chisholm doubles (1) on a sharp line drive to center fielder Aaron Hicks. Matt Joyce scores. Jon Berti scores. 0-2
T2 Corey Dickerson singles on a ground ball to center fielder Aaron Hicks. Jazz Chisholm scores. Chad Wallach to 2nd. 0-3
T5 Brian Anderson homers (11) on a fly ball to left field. 0-4
T8 Jazz Chisholm homers (2) on a fly ball to center field. 0-5

Highlights

Description Length HD
Jazz Chisholm plates two runs on a double to center 0:45 HD
Corey Dickerson plates Jazz Chisholm on a RBI single 0:31 HD
Aaron Hicks safe at first after review 1:13 HD
José Ureña exits the game with an injury 1:10 HD
Derek Jeter joins the Marlins' broadcast in the 3rd 3:45 HD
Brian Anderson belts a solo home run to left 0:45 HD
Jazz Chisholm clobbers a solo home run in the 8th 1:05 HD

Decisions

Winning Pitcher Losing Pitcher Save
Castano (1-2, 3.03) Schmidt (0-1, 7.11)
Game ended at 6:16 PM.
Remember to sort by new to keep up!
submitted by MarlinsBot to letsgofish [link] [comments]


2020.09.19 06:13 displacedindavis Every walk-off in MLB postseason history

REQUEST: I do ask that you please try not to overwhelm the comments section with Cheatstros/Asterisks posts. Yes, that happened, it was terrible, but let's try and focus on the bigger picture here as well.
The walk-off is an iconic tradition that makes baseball truly special compared to other sports. When it happens in the postseason, it's even more epic (provided, of course, you didn't root for the team that lost the game).
It's just a win, right? Well, there's a strange psychological effect associated with walk-offs. It requires a ton of effort just to make a walk-off scenario possible. It means you played the other team close. It's fun to keep up with the other team but also frustrating to watch the other team keep up with you all the way down to the end. Maybe your team had a miraculous late surge. Or maybe you're trying to negate the other team's late miraculous surge. At this point, for all the work you've put in, all the joy and/or heartbreak you've experienced, the only acceptable outcome is a win. And boy, does it feel good to get it.
And you can multiply this sentiment in the postseason because every game counts. A long, exhaustive list of postseason walk-offs to follow. Relive the joy...or pain...or both.

Year Game Info (Winning and Losing Team, Score, Series and Game #) Walk-off Info (player, type of hit/play, misc)
2019 STL 5 ATL 4 (11), NLDS Game 4 Yadier Molina sac fly
2019 HOU 3 NYY 2 (11), ALCS Game 2 Carlos Correa solo HR
2019 HOU 6 NYY 4, ALCS Game 6 Jose Altuve 2-run HR wins series
2018 MIL 3 COL 2 (10), NLDS Game 1 Mike Moustakas 1-run single
2018 LAD 2 MIL 1 (13), NLCS Game 4 Cody Bellinger 1-run single
2018 LAD 3 BOS 2 (18), WS Game 3 Max Muncy solo HR wins the longest playoff game ever
2017 CLE 9 NYY 8 (13), ALDS Game 2 Yan Gomes 1-run single caps off an 8-3 comeback
2017 HOU 2 NYY 1, ALCS Game 2 Carlos Correa 1-run double
2017 LAD 4 CHC 1, NLCS Game 2 Justin Turner 3-run HR
2017 HOU 13 LAD 12 (10), WS Game 5 Alex Bregman 1-run single wins the joint-highest scoring WS game and caps off a multi-comeback effort
2016 TOR 5 BAL 2 (11), ALWC Edwin Encarnacion 3-run HR
2016 TOR 7 TEX 6 (10), ALDS Game 3 Rougned Odor throwing error allows 1-run, challenge unsuccessful
2016 SFG 6 CHC 5 (13), NLDS Game 3 Joe Panik 1-run double
2015 KCR 5 NYM 4 (14), WS Game 1 Eric Hosmer sac fly caps off a 4-3 comeback in the 9th
2014 KCR 9 OAK 8 (12), ALWC Salvador Perez 1-run single caps off a 7-3 comeback overall, a 7-6 comeback in he 9th, and an 8-7 comeback in the 12th
2014 STL 5 SFG 4, NLCS Game 2 Kolton Wong solo HR
2014 SFG 5 STL 4 (10), NLCS Game 3 Randy Choate throwing error scores 1 run
2014 SFG 6 STL 3, NLCS Game 5 Travis Ishikawa 3-run HR wins series
2013 TBR 5 BOS 4, ALDS Game 3 Jose Lobaton solo HR
2013 OAK 1 DET 0, ALDS Game 2 Stephen Vogt 1-run single
2013 BOS 6 DET 5, ALCS Game 2 Jarrod Saltalamacchia 1-run single caps off late 5-2 comeback
2013 STL 3 LAD 2 (13), NLCS Game 1 Carlos Beltran 1-run single
2013 STL 5 BOS 4, WS Game 3 Will Middlebrooks obstruction scores 1 run
2012 NYY 3 BAL 2 (12), ALDS Game 3 Raul Ibanez solo HR caps off a 2-1 comeback in the 9th
2012 DET 5 OAK 4, ALDS Game 2 Don Kelly sac fly
2012 OAK 4 DET 3, ALDS Game 4 Coco Crisp 1-run single caps off a 3-1 comeback in the 9th and brings the A's back from a 2-0 series deficit
2012 WAS 2 STL 1, NLDS Game 4 Jayson Werth solo HR
2011 MIL 3 ARI 2 (10), NLDS Game 5 Nyjer Morgan 1-run single wins series
2011 TEX 7 DET 3 (11), ALCS Game 2 Nelson Cruz grand slam is the first recorded instance to walk off a playoff game
2011 STL 10 TEX 9 (11), WS Game 6 David Freese solo HR caps off a 7-4 comeback late, including a 7-5 comeback in the 9th, and a 9-7 comeback in the 10th
2010 SFG 6 PHI 5, NLCS Game 4 Juan Uribe sac fly
2009 MIN 6 DET 5 (12), AL Central Tiebreak* Alexi Casilla 1-run single caps off 5-4 comeback in the 10th
2009 NYY 4 MIN 3 (11), ALDS Game 2 Mark Teixeira solo HR caps off a 3-1 comeback in the 9th
2009 LAD 3 STL 2, NLDS Game 2 Mark Loretta 1-run single caps off 2-1 comeback in the 9th
2009 NYY 4 LAA 3 (13), ALCS Game 2 Maicer Izturis throwing error scores 1 run and caps off a 3-2 comeback in the 11th
2009 LAA 5 NYY 4 (11), ALCS Game 3 Jeff Mathis 1-run double
2009 PHI 5 LAD 4, NLCS Game 4 Jimmy Rollins 2-run double caps off a 4-3 comeback in the 9th
2008 BOS 3 LAA 2, ALDS Game 4 Jed Lowrie 1-run single wins series
2008 TBR 9 BOS 8 (11), ALCS Game 2 BJ Upton sac fly
2008 BOS 8 TBR 7, ALCS Game 5 JD Drew 1-run single caps off a 7-0 comeback
2008 PHI 5 TBR 4, WS Game 3 Carlos Ruiz 1-run infield single is the first ever to walk off a playoff game
2007 COL 9 SDP 8 (13), NLWC Tiebreak* Jamey Carroll sac fly caps off an 8-6 comeback in the 13th
2007 BOS 6 LAA 3, ALDS Game 2 Manny Ramirez 3-run HR
2007 CLE 2 NYY 1 (11), ALDS Game 2 Travis Hafner 1-run single
2006 DET 6 OAK 3, ALCS Game 4 Magglio Ordonez 3-run HR wins series and caps off a 3-0 comeback
2005 HOU 7 ATL 6 (18), ALDS Game 4 Chris Burke solo HR wins series and caps off a 5-0 comeback, also winning the longest playoff game at the time
2005 CWS 2 LAA 1, ALCS Game 2 Joe Crede 1-run double
2005 CWS 7 HOU 6, WS Game 2 Scott Podsednik solo HR
2004 NYY 7 MIN 6 (12), ALDS Game 2 Hideki Matsui sac fly caps off a 6-5 comeback in the 12th
2004 BOS 8 LAA 6 (10), ALDS Game 3 David Ortiz 2-run HR wins series
2004 ATL 4 HOU 2 (11), NLDS Game 2 Rafael Furcal 2-run HR
2004 BOS 6 NYY 4 (12), ALCS Game 4 David Ortiz 2-run HR makes him the first MLB player with 2 walk-off HRs in the same postseason and caps off a 4-3 comeback in the 9th
2004 BOS 5 NYY 4 (14), ALCS Game 5 David Ortiz 1-run single
2004 HOU 3 STL 0, NLCS Game 5 Jeff Kent 3-run HR
2004 STL 6 HOU 4 (12), NLCS Game 6 Jim Edmonds 2-run HR
2003 OAK 5 BOS 4 (12), ALDS Game 1 Ramon Hernandez bunt single caps off a 4-3 comeback in the 9th
2003 BOS 3 OAK 1 (11), ALDS Game 3 Trot Nixon 2-run HR
2003 FLA 4 SFG 3 (11), NLDS Game 3 Ivan Rodriguez 2-run single caps off a 3-2 comeback in the 11th
2003 NYY 6 BOS 5 (11), ALCS Game 7 Aaron Boone solo HR wins series and caps off a late 5-2 comeback
2003 FLA 4 NYY 3 (12), WS Game 4 Alex Gonzalez solo HR
2002 SFG 2 STL 1, NLCS Game 5 Kenny Lofton 1-run single wins series
2001 ARI 2 STL 1, NLDS Game 5 Tony Womack 1-run single wins series which is a first for the D-Backs
2001 NYY 3 SEA 1, ALCS Game 4 Alfonso Soriano 2-run HR
2001 NYY 4 ARI 3 (10), WS Game 4 Derek Jeter solo HR caps off a 3-1 comeback in the 9th
2001 NYY 3 ARI 2 (12), WS Game 5 Alfonso Soriano 1-run single caps off a 2-0 comeback in the 9th
2001 ARI 3 NYY 2, WS Game 7 Luis Gonzalez 1-run single wins series and caps off a 2-1 comeback in the 9th
2000 SEA 2 CWS 1, ALDS Game 3 Carlos Guillen bunt single wins series
2000 NYM 3 SFG 2 (13), NLDS Game 3 Benny Agbayani solo HR
2000 NYY 4 NYM 3 (12), WS Game 1 Jose Vizcaino 1-run single
1999 CLE 3 BOS 2, ALDS Game 1 Travis Fryman 1-run single
1999 NYM 4 ARI 3 (10), NLDS Game 4 Todd Pratt solo HR wins series
1999 NYY 4 BOS 3 (10), ALCS Game 1 Bernie Williams solo HR
1999 NYM 5 ATL 4 (15), NLCS Game 5 Robin Ventura 1-run single (technically a grand slam, but only 1 run crossed home)
1999 ATL 10 NYM 9 (11), NLCS Game 6 Andruw Jones walk wins series
1999 NYY 6 ATL 5 (10), WS Game 3 Chad Curtis solo HR
1998 ATL 2 CHC 1 (10), NLDS Game 2 Chipper Jones 1-run single
1998 HOU 5 SDP 4, NLDS Game 2 Bill Spiers 1-run single
1997 CLE 5 NYY 4, ALDS Game 4 Omar Vizquel 1-run single
1997 FLA 2 SFG 1, NLDS Game 1 Edgar Renteria 1-run single
1997 FLA 7 SFG 6, NLDS Game 2 Moises Alou 1-run single
1997 CLE 2 BAL 1, ALCS Game 3 Marquis Grissom steals home
1997 CLE 8 BAL 7, ALCS Game 4 Sandy Alomar 1-run single
1997 FLA 3 CLE 2 (11), WS Game 7 Edgar Renteria 1-run single wins series and caps a 2-1 comeback in the 9th
1996 NYY 5 TEX 4 (12), ALDS Game 2 Dean Palmer throwing error scores 1 run
1996 NYY 5 BAL 4 (11), ALCS Game 1 Bernie Williams solo HR
1995 CLE 5 BOS 4 (13), ALDS Game 1 Tony Pena solo HR caps off a 4-3 comeback in the 11th
1995 NYY 7 SEA 5 (15), ALDS Game 2 Jim Leyritz 2-run HR
1995 SEA 6 NYY 5 (11), ALDS Game 5 Edgar Martinez 2-run double wins series and caps off a 5-4 comeback in the 11th
1995 CLE 7 ATL 6 (11), WS Game 3 Eddie Murray 1-run single
1993 PHI 4 ATL 3 (10), NLCS Game 1 Kim Batiste 1-run double
1993 TOR 8 PHI 6, WS Game 6 Joe Carter 3-run HR wins series and caps off a 6-5 comeback in the 9th, it is also the last walk-off HR in the playoffs when trailing to date
1992 ATL 3 PIT 2, NLCS Game 7 Francisco Cabrera 2-run single wins series and caps off a 2-0 comeback in the 9th
1992 TOR 3 ATL 2, WS Game 3 Candy Maldonado 1-run single
1991 ATL 5 MIN 4 (12), WS Game 3 Mark Lemke 1-run single
1991 ATL 3 MIN 2 (11), WS Game 4 Jerry Willard sac fly
1991 MIN 4 ATL 3 (11), WS Game 6 Kirby Puckett solo HR
1991 MIN 1 ATL 0 (10), WS Game 7 Gene Larkin 1-run single to win series
1990 CIN 5 OAK 4 (10), WS Game 2 Joe Oliver 1-run single
1988 LAD 5 OAK 4, WS Game 1 Kirk Gibson 2-run HR to cap off a 4-3 comeback in the 9th
1988 OAK 2 LAD 1, WS Game 3 Mark McGwire solo HR
1986 CAL 4 BOS 3, ALCS Game 4 Bobby Grich 1-run single
1986 NYM 6 HOU 5, NLCS Game 3 Lenny Dykstra 2-run HR to cap off a 5-4 comeback in the 9th
1986 NYM 2 HOU 1 (12), NLCS Game 5 Gary Carter 1-run single
1986 NYM 6 BOS 5 (10), WS Game 6 Bill Buckner error scores 1 run to cap off a 5-3 comeback in the 10th
1985 TOR 6 KCR 5 (10), ALCS Game 2 Al Oliver 1-run single to cap off a 5-4 comeback in the 10th
1985 STL 3 LAD 2, NLCS Game 5 Ozzie Smith solo HR
1985 KCR 2 STL 1, WS Game 6 Dane Iorg 2-run single to cap off a 1-0 comeback in the 9th
1984 SDP 7 CHC 5, NLCS Game 4 Steve Garvey 2-run HR to bring the Padres back from a 2-0 series deficit
1982 STL 4 ATL 3, NLCS Game 2 Ken Oberkfell 1-run single
1981 HOU 3 LAD 1, NLDS Game 1 Alan Ashby 2-run HR
1981 HOU 1 LAD 0 (11), NLDS Game 2 Denny Walling 1-run single
1981 PHI 6 MTL 5 (10), NLDS Game 4 George Vukovich solo HR to bring the Phillies back from a 2-0 series deficit
1980 HOU 1 PHI 0 (11), NLCS Game 3 Denny Walling sac fly
1980 KCR 4 PHI 3 (10), WS Game 3 Willie Aikens 1-run single
1979 BAL 6 CAL 3 (10), ALCS Game 1 John Lowenstein 3-run HR
1979 CAL 4 BAL 3, ALCS Game 3 Larry Harlow 1-run double to cap off a 3-2 comeback in the 9th
1978 LAD 4 PHI 3 (10), NLCS Game 4 Bill Russell 1-run single
1978 NYY 4 LAD 3 (10), WS Game 4 Lou Piniella 1-run single to cap off a 3-0 comeback
1977 NYY 4 LAD 3 (12), WS Game 1 Paul Blair 1-run single
1976 NYY 7 KCR 6, ALCS Game 5 Chris Chambliss solo HR wins series
1976 CIN 7 PHI 6, NLCS Game 3 Ken Griffey Sr 1-run single caps off a 6-4 comeback in the 9th
1976 CIN 4 NYY 3, WS Game 2 Tony Perez 1-run single
1975 CIN 6 BOS 5, WS Game 3 Joe Morgan 1-run single
1975 BOS 7 CIN 6 (12), WS Game 6 Carlton Fisk solo HR to cap off a late 6-3 comeback
1973 OAK 2 BAL 1 (11), ALCS Game 3 Bert Campaneris solo HR
1973 CIN 2 NYM 1, NLCS Game 1 Johnny Bench solo HR
1972 OAK 3 DET 2 (11), ALCS Game 1 Al Kaline throwing error scores winning run on top of a Gonzalo Marquez 1-run single to cap off a 2-1 comeback in the 11th
1972 DET 4 OAK 3 (10), ALCS Game 4 Jim Northrup 1-run single to cap off a 3-1 comeback in the 11th and bring the Tigers back from a 2-0 series deficit
1972 CIN 4 PIT 3, NLCS Game 5 Bob Moose wild pitch scores winning run to win series (for the Reds) and cap off a 3-2 comeback in the 9th
1972 OAK 3 CIN 2, WS Game 4 Angel Mangual 1-run single to cap off a 2-1 comeback in the 9th
1971 BAL 3 PIT 2 (10), WS Game 6 Brooks Robinson sac fly
1969 BAL 4 MIN 3 (12), ALCS Game 1 Paul Blair bunt single to cap off a 3-2 comeback in the 9th
1969 BAL 1 MIN 0 (11), ALCS Game 2 Curt Motton 1-run single
1969 NYM 2 BAL 1 (10), WS Game 4 Pete Richert throwing error scores 1 run
1964 NYY 2 STL 1, WS Game 3 Mickey Mantle solo HR
1962 LAD 8 SFG 7, NL tiebreak Game 2* Ron Fairly sac fly caps off a 5-0 comeback
1960 PIT 10 NYY 9, WS Game 7 Bill Mazeroski solo HR to win series and claim the only walk-off HR to date in a WS Game 7
1959 LAD 6 MIL 5 (12), NL tiebreak Game 2* Felix Mantilla throwing error on top of Carl Farillo single scores 1, wins series and caps off a 5-2 comeback in the 9th
1958 MIL 8 NYY 7 (10), WS Game 1 Bill Bruton 1-run single
1957 MIL 7 NYY 5 (10), WS Game 4 Eddie Mathews 2-run HR to cap off a 5-4 comeback in the 10th
1956 BRO 1 NYY 0 (10), WS Game 6 Jackie Robinson 1-run single
1954 NYG 5 CLE 2 (10), WS Game 1 Dusty Rhodes 3-run HR
1953 NYY 4 BRO 3, WS Game 6 Billy Martin 1-run single wins series
1951 NYG 5 BRO 4, NL tiebreak Game 3* Bobby Thompson 3-run HR wins series and caps off a 4-1 comeback in the 9th
1950 NYY 3 PHI 2, WS Game 3 Jerry Coleman 1-run single
1949 NYY 1 BRO 0, WS Game 1 Tommy Henrich solo HR to earn the first walk-off HR in WS history
1947 BRO 3 NYY 2, WS Game 4 Cookie Lavagetto 2-run double to cap off a 2-1 comeback in the 9th
1945 CHC 8 DET 7 (12), WS Game 6 Stan Hack 1-run double
1944 STL 3 SLB 2 (11), WS Game 2 Ken O'Dea 1-run single
1939 NYY 2 CIN 1, WS Game 1 Bill Dickey 1-run single
1935 DET 4 CHC 3, WS Game 6 Goose Goslin 1-run single wins series
1934 DET 3 STL 2 (12), WS Game 2 Goose Goslin 1-run single
1929 PHA 3 CHC 2, WS Game 5 Bing Miller 1-run double wins series and caps off a 2-0 comeback in the 9th
1927 NYY 4 PIT 3, WS Game 4 Johnny Miljus wild pitch scores 1 run and wins series (for the Yankees)
1924 WAS 4 NYG 3, WS Game 2 Roger Peckinpaugh 1-run double
1924 WAS 4 NYG 3 (12), WS Game 7 Fred Lindstrom 1-run double wins series
1916 BOS 2 BRO 1 (14), WS Game 2 Del Gainer 1-run single
1915 BOS 2 PHI 1, WS Game 3 Duffy Lewis 1-run single
1914 BSN 5 PHA 4 (12), WS Game 3 Bullet Joe Bush error scores 1 run and caps off a 4-2 comeback in the 10th
1912 BOS 3 NYG 2 (10), WS Game 8 Larry Gardner sac fly wins series and caps off a 2-1 comeback in the 9th
1911 NYG 4 PHA 3 (10), WS Game 5 Fred Merkle sac fly caps off a 3-0 comeback including a 3-1 comeback in the 9th
1910 CHC 4 PHA 3 (10), WS Game 4 Jimmy Sheckard 1-run single caps off a 3-2 comeback in the 9th

submitted by displacedindavis to baseball [link] [comments]


2020.09.14 22:31 FayeVthePoloma Revival of Battlerite Results Thread

In the spirit of running things like a Smash tournament, here is the results thread for RoB only a week late. Thanks to everyone for joining and tuning in!

Results

For 3v3, there were an insane amount of close matches, with the winning team coming back 5-4 time and time again, so be sure to check out the VODs to see the action, as the results paint a completely incomplete picture of it!

3v3 Results

  1. PJS (ProsteStro/Jeter) -- $300
  2. Corona Cuties 2.0 (CatchyTails/20/Pea Sprout) -- $150
  3. Real Degen Hours (Lepnix/WillDaBeast/Vague57) -- $50
For 1v1, unfortunately we ran out of time, as the ruleset is still being refined and took far too long per match, and we had to resort to single elimination. However, the few matches in the top 4 of bracket were still incredibly hype, and the format proved interesting to spectate.

1v1 Results

  1. 20 -- $100
  2. Lepnix -- $50
  3. ProsteJeter

Content

One of my main goals in organizing tournaments is to create plenty of rewatchable content to learn from and enjoy. This is really the core of what made SSBM such a great and long-lasting competitive community.
Check out the VODs for RoB:
And check out OgreEnforcer's Youtube channel for individual matches for each of the events:
https://www.youtube.com/channel/UC8UVvtVLzBnMYkM1BJIb34Q/videos
Stay tuned for possibly more uploads and VOD reviews from Ogre (and possibly myself) as we gather more replays from players in the tournament.

Donations

I'd really like to continue to help provide content for the scene and encourage the competitive growth of the community. You can also contribute by donating to the RoB tournament series!
You can donate directly to me here: https://bit.ly/3mce0Ga
or by joining the RoB Discord (https://discord.gg/8Kv9jsC) and going to #donations, with the link in the description.
Moreover, Th3_Oh_Gee (https://www.twitch.tv/th3_oh_gee) is running a stream goal for a donation (I believe for $400) to the prize pot of the next RoB event. Give him a follow to help support the scene and keep getting some Battlerite stream content!

TO Takeaways

I learned a lot as a TO for this event, and have a few easy and quick improvements to make for the next event:
I'd also like to mention to all the competitors/viewers that I personally am a fairly busy person (with a full-time job, some side hustles, and real-life responsibilities for others) and apologize for the fact that I may have over-extended myself in TOing in some respects. I'll continue to do my best for the scene, but if anyone would be interested in volunteering and taking some of the responsibilities of TOing, that would be fantastic.
Thank you all for your continued interest in the scene! There will be plenty more content to come. Also quick shoutout to https://twitch.tv/lepnix, check out his stream for occasional NAIL games and other BR content.
Thanks again to Ogre, Th3_Oh_Gee, and Lepnix for all the help in running the tournament, and thanks to all the playtesters and participants.
If you're interested in seeing more content, please keep playing the game and participating on Twitch! The scene is small but active, and it really just needs to have continued interest and support to thrive. We have a great game, let's keep playing it.
submitted by FayeVthePoloma to BattleRite [link] [comments]


2020.09.03 11:43 celebnationofficial Mariah Carey’s Dating History: Derek Jeter, Nick Cannon, More Hopeless romantic? Mariah Carey has had ...

Mariah Carey’s Dating History: Derek Jeter, Nick Cannon, More Hopeless romantic? Mariah Carey has had ... submitted by celebnationofficial to u/celebnationofficial [link] [comments]


2020.09.03 08:15 celebnationofficial Mariah Carey’s Dating History: Derek Jeter, Nick Cannon, More Hopeless romantic? Mariah Carey has had ...

submitted by celebnationofficial to u/celebnationofficial [link] [comments]


2020.08.18 14:12 Hippemann [META] Etat du subreddit avant la nouvelle saison

Petit point Meta, organisation, animation du sub avant la nouvelle saison.
Pour rappel, les deux dernière saisons, le sub fonctionnait avec des multi-match threads épinglé tout le weekend qui servent de discussion libre sur la ligue 1, la ligue 2, les coupes et les coupe d'Europe. Dans ces thread, je mettais à jour avec un script avec les scores, les buteurs, je mettais aussi des vidéos des buts (qu'on trouve sur soccer et que je produisais la plupart du temps) ainsi que les vidéos résumés de la chaine youtube de la LFP. L'idée derrière ça, c'était de ne pas avoir 10 match threads et 30 15 threads de buts par journée et de tout rassembler à un seul endroit. Après libre à chacun de cross-poster des buts important (Liénard contre Lyon à la dernière journée de la saison 17-18)
La question est donc, est-ce que vous voulez repartir sur ce fonctionnement ou bien avez vous d'autres idées ?
J'en ai jamais parlé mais j'ai programmé un script pour mettre des liens d'articles récents, ici et ici, plutôt pratique pour parcourir rapidement l'actualité et faire des post simplement, hésitez pas à jeter un oeil! (il y a un bug sur les date des articles du parisien et de la FIFA)
Il y aura une multi-ligue MPG! il faut que je retrouve la liste des participants de la saison dernière, fasse une annonce et on commencera au moment de la trève internationale début septembre
Mis à jour les logos de de Bordeaux et Reims, ça implique aussi les flairs, les anciens logos peuvent être trouvés en bas de la liste (:StadedeReims2:), utiilser new.reddit pour avoir une barre de recherche
D'autres logos à mettre à jour?
D'autres sujets méta à discuter? Remarques, propositions?
submitted by Hippemann to Ligue1 [link] [comments]


2020.08.15 04:10 Blooper_Bot The Braves fell to the Marlins by a score of 8-2 - Fri, Aug 14 @ 07:10 PM EDT

Braves @ Marlins - Fri, Aug 14

Game Status: Final - Score: 8-2 Marlins

Links & Info

Braves Batters AB R H RBI BB K LOB AVG OBP SLG
1 Swanson - SS 4 0 1 0 0 2 1 .275 .318 .413
2 d'Arnaud - C 4 1 2 1 0 1 1 .364 .370 .659
3 Freeman - 1B 4 0 2 0 0 1 0 .268 .381 .493
4 Ozuna - DH 4 0 0 0 0 1 4 .243 .345 .473
5 Markakis - RF 4 1 1 0 0 1 1 .280 .333 .520
6 Duvall - LF 4 0 2 1 0 1 0 .267 .306 .467
7 Camargo - 2B 4 0 0 0 0 1 2 .196 .250 .411
8 Riley, A - 3B 4 0 0 0 0 1 1 .167 .220 .352
9 Inciarte - CF 3 0 1 0 0 0 0 .191 .283 .234
Totals 35 2 9 2 0 9 10
Braves
BATTING: 2B: Markakis (3, López, P); Duvall (3, López, P). HR: d'Arnaud (3, 1st inning off López, P, 0 on, 1 out). TB: d'Arnaud 5; Duvall 3; Freeman 2; Inciarte; Markakis 2; Swanson. RBI: d'Arnaud (12); Duvall (8). 2-out RBI: Duvall. Runners left in scoring position, 2 out: Camargo; Ozuna 2; Riley, A. GIDP: Markakis. Team RISP: 2-for-5. Team LOB: 6.
FIELDING: DP: (Swanson-Camargo-Freeman).
Marlins Batters AB R H RBI BB K LOB AVG OBP SLG
1 Villar - SS 4 1 2 1 1 0 2 .245 .317 .340
2 Aguilar - 1B 4 0 1 3 0 0 3 .306 .339 .592
3 Dickerson, C - DH 4 0 1 1 1 0 3 .208 .283 .313
4 Joyce - LF 3 0 1 0 2 0 0 .250 .400 .250
Brinson - LF 0 0 0 0 0 0 0 .000 .200 .000
5 Anderson, B - 3B 4 0 0 1 1 1 3 .261 .370 .565
6 Cervelli - C 4 1 2 0 1 0 3 .243 .333 .514
7 Alvarez - 2B 3 2 1 0 1 1 2 .227 .292 .273
8 Berti - RF 4 2 2 0 0 2 2 .233 .313 .279
9 Sierra - CF 2 2 1 1 1 1 2 .313 .455 .563
Totals 32 8 11 7 8 5 20
Marlins
BATTING: 2B: Villar (2, Wright); Sierra (2, Jackson, L). TB: Aguilar; Alvarez; Berti 2; Cervelli 2; Dickerson, C; Joyce; Sierra 2; Villar 3. RBI: Aguilar 3 (15); Anderson, B (14); Dickerson, C (2); Sierra (6); Villar (6). 2-out RBI: Anderson, B; Dickerson, C; Aguilar 2. Runners left in scoring position, 2 out: Cervelli 2; Anderson, B; Dickerson, C 2. SAC: Sierra. SF: Aguilar. GIDP: Anderson, B. Team RISP: 4-for-13. Team LOB: 10.
FIELDING: PB: Cervelli (2). DP: (Villar-Alvarez-Aguilar).
Braves Pitchers IP H R ER BB K HR P-S ERA
Wright (L, 0-3) 3.0 2 3 3 6 1 0 65-29 7.20
Dayton 2.0 3 1 1 0 1 0 44-31 2.61
Jackson, L 2.0 6 4 4 2 2 0 44-27 6.30
Melancon 1.0 0 0 0 0 1 0 12-9 0.00
Totals 8.0 11 8 8 8 5 0
Marlins Pitchers IP H R ER BB K HR P-S ERA
López, P (W, 2-1) 6.0 7 2 2 0 8 1 88-63 2.25
Vincent 1.0 1 0 0 0 0 0 15-11 3.18
Tarpley 1.0 1 0 0 0 1 0 8-7 2.45
Smith, Josh A. 1.0 0 0 0 0 0 0 9-7 1.93
Totals 9.0 9 2 2 0 9 1
Game Info
Pitches-strikes: Wright 65-29; Dayton 44-31; Jackson, L 44-27; Melancon 12-9; López, P 88-63; Vincent 15-11; Tarpley 8-7; Smith, Josh A. 9-7.
Groundouts-flyouts: Wright 4-1; Dayton 1-2; Jackson, L 1-2; Melancon 1-0; López, P 6-3; Vincent 1-1; Tarpley 1-0; Smith, Josh A. 2-1.
Batters faced: Wright 16; Dayton 9; Jackson, L 14; Melancon 3; López, P 25; Vincent 4; Tarpley 3; Smith, Josh A. 3.
Inherited runners-scored: Dayton 1-1.
Umpires: HP: Mike Estabrook. 1B: Mark Carlson. 2B: James Hoye. 3B: Roberto Ortiz.
Weather: 76 degrees, Roof Closed.
Wind: 0 mph, None.
First pitch: 7:10 PM.
T: 2:59.
Venue: Marlins Park.
August 14, 2020
Inning Scoring Play Score
Top 1 Travis d'Arnaud homers (3) on a line drive to center field. 1-0 ATL
Bottom 3 Jonathan Villar doubles (2) on a fly ball to left fielder Adam Duvall. Magneuris Sierra scores. 1-1
Bottom 3 Brian Anderson walks. Jonathan Villar scores. Corey Dickerson to 3rd. Matt Joyce to 2nd. 2-1 MIA
Top 4 Adam Duvall doubles (3) on a sharp line drive to center fielder Magneuris Sierra. Nick Markakis scores. 2-2
Bottom 4 Magneuris Sierra out on a sacrifice bunt, pitcher Grant Dayton to second baseman Johan Camargo. Eddy Alvarez scores. Jon Berti to 2nd. 3-2 MIA
Bottom 4 Corey Dickerson pops out to second baseman Johan Camargo. 4-2 MIA
Bottom 6 Jesus Aguilar out on a sacrifice fly to center fielder Ender Inciarte. Jon Berti scores. 5-2 MIA
Bottom 6 Corey Dickerson singles on a ground ball to left fielder Adam Duvall. Magneuris Sierra scores. Corey Dickerson to 2nd. 6-2 MIA
Bottom 7 Jesus Aguilar singles on a sharp ground ball to second baseman Johan Camargo, deflected by shortstop Dansby Swanson. Francisco Cervelli scores. Eddy Alvarez scores. Jonathan Villar to 3rd. 8-2 MIA
Team Highlight
ATL Travis d'Arnaud's solo homer (00:00:33)
MIA Jonathan Villar's RBI double (00:00:32)
MIA Derek Jeter on home opener (00:03:13)
MIA Brian Anderson's base-loaded walk (00:00:19)
ATL Adam Duvall's RBI double (00:00:33)
MIA Magneuris Sierra's sac bunt (00:00:37)
MIA Marlins score on double steal (00:00:20)
MIA Pablo Lopez In play, out(s) to Marcell Ozuna (00:00:18)
MIA Jesús Aguilar's sac fly (00:00:17)
MIA Luke Jackson In play, run(s) to Corey Dickerson (00:00:31)
MIA Matt Joyce amazing defense (00:00:27)
MIA Jesús Aguilar's two-run single (00:00:31)
MIA Corey Dickerson's RBI single (00:00:39)
MIA Josh A. Smith's last out (00:00:24)
MIA Pablo López's eight strikeouts (00:01:38)
MIA Matt Joyce flashes the leather (00:01:02)
ATL [Braves vs. Marlins Recap
ATL CG: [email protected] - 8/14/20 (00:06:30)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 R H E LOB
Braves 1 0 0 1 0 0 0 0 0 2 9 0 6
Marlins 0 0 2 2 0 2 2 0 8 11 0 10

Around the Division

BAL 6 @ WSH 2 - Final
WSH 15 @ BAL 3 - Final
NYM 5 @ PHI 6 - Final
Next Braves Game: Sat, Aug 15, 06:10 PM EDT @ Marlins
Last Updated: 08/15/2020 12:11:56 AM EDT
submitted by Blooper_Bot to Braves [link] [comments]


2020.08.15 00:52 Blooper_Bot Game Thread: Braves (11-9) @ Marlins (8-4) - Fri, Aug 14 @ 07:10 PM EDT

Braves @ Marlins - Fri, Aug 14

Game Status: Final - Score: 8-2 Marlins

Links & Info

Braves Batters AB R H RBI BB K LOB AVG OBP SLG
1 Swanson - SS 4 0 1 0 0 2 1 .275 .318 .413
2 d'Arnaud - C 4 1 2 1 0 1 1 .364 .370 .659
3 Freeman - 1B 4 0 2 0 0 1 0 .268 .381 .493
4 Ozuna - DH 4 0 0 0 0 1 4 .243 .345 .473
5 Markakis - RF 4 1 1 0 0 1 1 .280 .333 .520
6 Duvall - LF 4 0 2 1 0 1 0 .267 .306 .467
7 Camargo - 2B 4 0 0 0 0 1 2 .196 .250 .411
8 Riley, A - 3B 4 0 0 0 0 1 1 .167 .220 .352
9 Inciarte - CF 3 0 1 0 0 0 0 .191 .283 .234
Totals 35 2 9 2 0 9 10
Braves
BATTING: 2B: Markakis (3, López, P); Duvall (3, López, P). HR: d'Arnaud (3, 1st inning off López, P, 0 on, 1 out). TB: d'Arnaud 5; Duvall 3; Freeman 2; Inciarte; Markakis 2; Swanson. RBI: d'Arnaud (12); Duvall (8). 2-out RBI: Duvall. Runners left in scoring position, 2 out: Camargo; Ozuna 2; Riley, A. GIDP: Markakis. Team RISP: 2-for-5. Team LOB: 6.
FIELDING: DP: (Swanson-Camargo-Freeman).
Marlins Batters AB R H RBI BB K LOB AVG OBP SLG
1 Villar - SS 4 1 2 1 1 0 2 .245 .317 .340
2 Aguilar - 1B 4 0 1 3 0 0 3 .306 .339 .592
3 Dickerson, C - DH 4 0 1 1 1 0 3 .208 .283 .313
4 Joyce - LF 3 0 1 0 2 0 0 .250 .400 .250
Brinson - LF 0 0 0 0 0 0 0 .000 .200 .000
5 Anderson, B - 3B 4 0 0 1 1 1 3 .261 .370 .565
6 Cervelli - C 4 1 2 0 1 0 3 .243 .333 .514
7 Alvarez - 2B 3 2 1 0 1 1 2 .227 .292 .273
8 Berti - RF 4 2 2 0 0 2 2 .233 .313 .279
9 Sierra - CF 2 2 1 1 1 1 2 .313 .455 .563
Totals 32 8 11 7 8 5 20
Marlins
BATTING: 2B: Villar (2, Wright); Sierra (2, Jackson, L). TB: Aguilar; Alvarez; Berti 2; Cervelli 2; Dickerson, C; Joyce; Sierra 2; Villar 3. RBI: Aguilar 3 (15); Anderson, B (14); Dickerson, C (2); Sierra (6); Villar (6). 2-out RBI: Anderson, B; Dickerson, C; Aguilar 2. Runners left in scoring position, 2 out: Cervelli 2; Anderson, B; Dickerson, C 2. SAC: Sierra. SF: Aguilar. GIDP: Anderson, B. Team RISP: 4-for-13. Team LOB: 10.
FIELDING: PB: Cervelli (2). DP: (Villar-Alvarez-Aguilar).
Braves Pitchers IP H R ER BB K HR P-S ERA
Wright (L, 0-3) 3.0 2 3 3 6 1 0 65-29 7.20
Dayton 2.0 3 1 1 0 1 0 44-31 2.61
Jackson, L 2.0 6 4 4 2 2 0 44-27 6.30
Melancon 1.0 0 0 0 0 1 0 12-9 0.00
Totals 8.0 11 8 8 8 5 0
Marlins Pitchers IP H R ER BB K HR P-S ERA
López, P (W, 2-1) 6.0 7 2 2 0 8 1 88-63 2.25
Vincent 1.0 1 0 0 0 0 0 15-11 3.18
Tarpley 1.0 1 0 0 0 1 0 8-7 2.45
Smith, Josh A. 1.0 0 0 0 0 0 0 9-7 1.93
Totals 9.0 9 2 2 0 9 1
Game Info
Pitches-strikes: Wright 65-29; Dayton 44-31; Jackson, L 44-27; Melancon 12-9; López, P 88-63; Vincent 15-11; Tarpley 8-7; Smith, Josh A. 9-7.
Groundouts-flyouts: Wright 4-1; Dayton 1-2; Jackson, L 1-2; Melancon 1-0; López, P 6-3; Vincent 1-1; Tarpley 1-0; Smith, Josh A. 2-1.
Batters faced: Wright 16; Dayton 9; Jackson, L 14; Melancon 3; López, P 25; Vincent 4; Tarpley 3; Smith, Josh A. 3.
Inherited runners-scored: Dayton 1-1.
Umpires: HP: Mike Estabrook. 1B: Mark Carlson. 2B: James Hoye. 3B: Roberto Ortiz.
Weather: 76 degrees, Roof Closed.
Wind: 0 mph, None.
First pitch: 7:10 PM.
T: 2:59.
Venue: Marlins Park.
August 14, 2020
Inning Scoring Play Score
Top 1 Travis d'Arnaud homers (3) on a line drive to center field. 1-0 ATL
Bottom 3 Jonathan Villar doubles (2) on a fly ball to left fielder Adam Duvall. Magneuris Sierra scores. 1-1
Bottom 3 Brian Anderson walks. Jonathan Villar scores. Corey Dickerson to 3rd. Matt Joyce to 2nd. 2-1 MIA
Top 4 Adam Duvall doubles (3) on a sharp line drive to center fielder Magneuris Sierra. Nick Markakis scores. 2-2
Bottom 4 Magneuris Sierra out on a sacrifice bunt, pitcher Grant Dayton to second baseman Johan Camargo. Eddy Alvarez scores. Jon Berti to 2nd. 3-2 MIA
Bottom 4 Corey Dickerson pops out to second baseman Johan Camargo. 4-2 MIA
Bottom 6 Jesus Aguilar out on a sacrifice fly to center fielder Ender Inciarte. Jon Berti scores. 5-2 MIA
Bottom 6 Corey Dickerson singles on a ground ball to left fielder Adam Duvall. Magneuris Sierra scores. Corey Dickerson to 2nd. 6-2 MIA
Bottom 7 Jesus Aguilar singles on a sharp ground ball to second baseman Johan Camargo, deflected by shortstop Dansby Swanson. Francisco Cervelli scores. Eddy Alvarez scores. Jonathan Villar to 3rd. 8-2 MIA
Team Highlight
ATL Travis d'Arnaud's solo homer (00:00:33)
MIA Jonathan Villar's RBI double (00:00:32)
MIA Derek Jeter on home opener (00:03:13)
MIA Brian Anderson's base-loaded walk (00:00:19)
ATL Adam Duvall's RBI double (00:00:33)
MIA Magneuris Sierra's sac bunt (00:00:37)
MIA Marlins score on double steal (00:00:20)
MIA Pablo Lopez In play, out(s) to Marcell Ozuna (00:00:18)
MIA Jesús Aguilar's sac fly (00:00:17)
MIA Luke Jackson In play, run(s) to Corey Dickerson (00:00:31)
MIA Matt Joyce amazing defense (00:00:27)
MIA Jesús Aguilar's two-run single (00:00:31)
MIA Corey Dickerson's RBI single (00:00:39)
MIA Josh A. Smith's last out (00:00:24)
MIA Pablo López's eight strikeouts (00:01:38)
MIA Matt Joyce flashes the leather (00:01:02)
ATL [Braves vs. Marlins Recap
ATL CG: [email protected] - 8/14/20 (00:06:30)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 R H E LOB
Braves 1 0 0 1 0 0 0 0 0 2 9 0 6
Marlins 0 0 2 2 0 2 2 0 8 11 0 10

Around the Division

BAL 6 @ WSH 2 - Final
WSH 15 @ BAL 3 - Game Over
NYM 5 @ PHI 6 - Final
Last Updated: 08/15/2020 12:07:28 AM EDT
submitted by Blooper_Bot to Braves [link] [comments]


2020.08.14 22:10 MarlinsBot Game Thread: 8/14 Braves (11-9) @ Marlins (8-4) 7:10 PM

Braves (11-9) @ Marlins (8-4)

First Pitch: 7:10 PM at Marlins Park
Pitcher TV Radio
Braves Kyle Wright (0-2, 6.75 ERA) FSSO 680 AM
Marlins Pablo Lopez (1-1, 1.80 ERA) FSFL WINZ, WAQI (ES)
MLB Fangraphs Brooks Baseball Reddit Stream IRC Chat
Gameday Game Graph Strikezone Map Live Comments Freenode: #reddit-baseball

Line Score - Game Over

1 2 3 4 5 6 7 8 9 R H E
ATL 1 0 0 1 0 0 0 0 0 2 9 0
MIA 0 0 2 2 0 2 2 0 8 11 0

Box Score

MIA AB R H RBI BB SO BA ATL AB R H RBI BB SO BA
SS Villar 4 1 2 1 1 0 .245 SS Swanson 4 0 1 0 0 2 .275
1B Aguilar 4 0 1 3 0 0 .306 C d'Arnaud 4 1 2 1 0 1 .364
DH Dickerson, C 4 0 1 1 1 0 .208 1B Freeman 4 0 2 0 0 1 .268
LF Joyce 3 0 1 0 2 0 .250 DH Ozuna 4 0 0 0 0 1 .243
LF Brinson 0 0 0 0 0 0 .000 RF Markakis 4 1 1 0 0 1 .280
3B Anderson, B 4 0 0 1 1 1 .261 LF Duvall 4 0 2 1 0 1 .267
C Cervelli 4 1 2 0 1 0 .243 2B Camargo 4 0 0 0 0 1 .196
2B Alvarez 3 2 1 0 1 1 .227 3B Riley, A 4 0 0 0 0 1 .167
RF Berti 4 2 2 0 0 2 .233 CF Inciarte 3 0 1 0 0 0 .191
CF Sierra 2 2 1 1 1 1 .313
MIA IP H R ER BB SO P-S ERA ATL IP H R ER BB SO P-S ERA
López, P 6.0 7 2 2 0 8 88-63 2.25 Wright 3.0 2 3 3 6 1 65-29 7.20
Vincent 1.0 1 0 0 0 0 15-11 3.18 Dayton 2.0 3 1 1 0 1 44-31 2.61
Tarpley 1.0 1 0 0 0 1 8-7 2.45 Jackson, L 2.0 6 4 4 2 2 44-27 6.30
Smith, Josh A. 1.0 0 0 0 0 0 9-7 1.93 Melancon 1.0 0 0 0 0 1 12-9 0.00

Scoring Plays

Inning Event Score
T1 Travis d'Arnaud homers (3) on a line drive to center field. 0-1
B3 Jonathan Villar doubles (2) on a fly ball to left fielder Adam Duvall. Magneuris Sierra scores. 1-1
B3 Brian Anderson walks. Jonathan Villar scores. Corey Dickerson to 3rd. Matt Joyce to 2nd. 2-1
T4 Adam Duvall doubles (3) on a sharp line drive to center fielder Magneuris Sierra. Nick Markakis scores. 2-2
B4 Magneuris Sierra out on a sacrifice bunt, pitcher Grant Dayton to second baseman Johan Camargo. Eddy Alvarez scores. Jon Berti to 2nd. 3-2
B4 Corey Dickerson pops out to second baseman Johan Camargo. 4-2
B6 Jesus Aguilar out on a sacrifice fly to center fielder Ender Inciarte. Jon Berti scores. 5-2
B6 Corey Dickerson singles on a ground ball to left fielder Adam Duvall. Magneuris Sierra scores. Corey Dickerson to 2nd. 6-2
B7 Jesus Aguilar singles on a sharp ground ball to second baseman Johan Camargo, deflected by shortstop Dansby Swanson. Francisco Cervelli scores. Eddy Alvarez scores. Jonathan Villar to 3rd. 8-2

Highlights

Description Length HD
Travis d'Arnaud's solo homer in the 1st 0:33 HD
Jonathan Villar's RBI double in 3rd 0:32 HD
Derek Jeter talks about COVID-19 and home opener 3:13 HD
Brian Anderson's base-loaded walk in the 3rd 0:19 HD
Adam Duvall RBI double to tie game 0:33 HD
Magneuris Sierra RBI groundout in the 4th 0:37 HD
Villar steals second, Berti steals home 0:20 HD
Pablo Lopez In play, out(s) to Marcell Ozuna 0:18 HD
Jesús Aguilar lifts a sac fly to score Berti 0:17 HD
Luke Jackson In play, run(s) to Corey Dickerson 0:31 HD
Joyce makes an amazing catch in left field 0:27 HD
Aguilar's two-run single in the 8th 0:31 HD
Dickerson hits a ground ball to left in the 6th 0:39 HD
Josh A. Smith In play, out(s) to Austin Riley 0:13 HD

Decisions

Winning Pitcher Losing Pitcher Save
López, P (2-1, 2.25) Wright (0-3, 7.20)
Game ended at 10:10 PM.
Remember to sort by new to keep up!
submitted by MarlinsBot to letsgofish [link] [comments]


2020.08.14 03:31 Tento66 Guest request: David Spade "junior"

This will be tough, as Spade's Penis has never given a public interview- but honestly that's where the REAL story is.
Spade's donger is on the Mt Rushmore of Cock (right next to Derek Jeter)...look at who he's dated:
submitted by Tento66 to TigerBelly [link] [comments]


2020.07.24 18:57 hamsterjockey Inaugural Season of Free 20 Team Dynasty H2H Each Categories League on Fantrax Needs Three Managers

I'm looking for three managers for a brand new 20-team dynasty H2H each categories league. We slow drafted MiLB spots and MLB spots during the offseason and had a few owners no longer be interested. Categories were standard 5x5, but with the shortened season, we are replacing Ks with K/9, WHIP to BB/9 and Wins to IP/9. Rosters are 26 MLB players and 25 MiLB players with 7 IR spots (was 5, but added two extras).
We will also be changing the H2H from playing one team per week to playing all teams per week to get more games played.
League is free and hosted on Fantrax. We will use Slack for league chattecommunication. 5 OF spots, 5 SP and 4 RP spots. First Year Player Draft order will be randomized for next year and the draft will be at a much later date.
All team names need to be named after an MiLB team because MiLB team names are fun and awesome.
Highlights of teams are as follows:
Iron Birds: Josh Bell, Albies, DeJong, Mookie, Kepler, JDM, Giancarlo, Kyle Hendricks, McCullers, Caleb Smith for MLBers, Vidal Brujan, CJ Abrams, Oneil Cruz, Marco Luciano, Josiah Gray, Logan Allen for MiLBers.
Fire Frogs: Matt Olson, Villar, Tim Anderson, Cespedes, Cutch, deGrom, Lance Lynn, Scherzer, Kimberl, Osuna, Ke'Bryan Hayes, Tim Tebow (lol), Yoshi Tsutsugo, Mackenzie Gore, Mitch Keller, Sixto Sanchez, James Karinchak.
Pizza Rats: Goldschmidt, Devers, Buxton, Schwarber, Clevinger, Jon Gray, Chris Paddack, Urias, Zack Wheeler, Jazz Chisholm, Jeter Downs, Julio Rodriguez, Thad Ward, Tyler Ivey.
PM if interested.
EDIT: typo
submitted by hamsterjockey to findaleague [link] [comments]


2020.07.21 20:37 hamsterjockey Inaugural Season of Free 20 Team Dynasty H2H Each Categories League on Fantrax Needs Four Managers

I'm looking for four managers for a brand new 20-team dynasty H2H each categories league. We slow drafted MiLB spots and MLB spots during the offseason and had a few owners no longer be interested. Categories were standard 5x5, but with the shortened season, we are replacing Ks with K/9, WHIP to BB/9 and Wins to IP/9. Rosters are 26 MLB players and 25 MiLB players with 7 IR spots (was 5, but added two extras).
We will also be changing the H2H from playing one team per week to playing all teams per week to get more games played.
League is free and hosted on Fantrax. We will use Slack for league chattecommunication. 5 OF spots, 5 SP and 4 RP spots. First Year Player Draft order will be randomized for next year and the draft will be at a much later date.
All team names need to be named after an MiLB team because MiLB team names are fun and awesome.
Highlights of teams are as follows:
Iron Birds: Josh Bell, Albies, DeJong, Mookie, Kepler, JDM, Giancarlo, Kyle Hendricks, McCullers, Caleb Smith for MLBers, Vidal Brujan, CJ Abrams, Oneil Cruz, Marco Luciano, Josiah Gray, Logan Allen for MiLBers.
Fire Frogs: Matt Olson, Villar, Tim Anderson, Cespedes, Cutch, deGrom, Lance Lynn, Scherzer, Kimberl, Osuna, Ke'Bryan Hayes, Tim Tebow (lol), Yoshi Tsutsugo, Mackenzie Gore, Mitch Keller, Sixto Sanchez, James Karinchak.
Pizza Rats: Goldschmidt, Devers, Buxton, Schwarber, Clevinger, Jon Gray, Chris Paddack, Urias, Zack Wheeler, Jazz Chisholm, Jeter Downs, Julio Rodriguez, Thad Ward, Tyler Ivey.
Blue Claws: Freddie Freeman, Rendon, Manny Machado, Andrew Benintendi, Michael Brantley, Gavin Lux, Bobby Dalbec, Monte Harrison, Drew Waters, Sam Hilliard, Kenta Maeda, Rasiel Iglesias, Syndergaard, Albert Abreu, Justin Dunn, Tony Gonsolin, Jon Duplantier.
PM if interested.
Edit: typo
submitted by hamsterjockey to findaleague [link] [comments]


2020.05.28 14:14 medric49 Debarras Grenoble, Valence, Angers

informations que vous nous transmettez pour vous garantir que nous assurons toute la manutention. En général,celle-ci est rendue complexe par la présence d’escaliers, par l’absence de luminosité ou par l’humidité. Nous vous assurons que la plus large part des biens en fonction de vos besoins, et dans le respect de vos besoins, et dans le cadre de succession à Grenoble de tout le mobilier usagé est important. Cela vous permet, en effet, des photos du débarras de votre maison ou de l’appartement de Grenoble en urgence, nous nous engageons à vous faire un retour rapide. En effet, nous vous accompagnons pour évacuer les encombrants ainsi que pour nettoyer, désinfecter et, si besoin, dératiser et désinsectiser. Réactifs et discrets, nous venons vider une maison ou d’un appartement dans le cadre de succession à Grenoble en moins de 24h en moyenne. Nous sommes rompus à ce type de situations, et nous vous permettons de libérer votre local en moins de 24h en moyenne. Nous sommes reconnus pour notre réactivité. Parce qu’il est parfois nécessaire de débarrasser une maison, un appartement encombrés à Grenoble Vider une maison ou appartement à Grenoble en moins de 24h en moyenne. Nous sommes donc en pleine capacité de répondre à votre souhait et votre urgence. Nous sommes donc en pleine capacité de répondre à votre souhait et votre urgence. Nous sommes rompus à ce type de situations, et nous vous assurons un débarras à Grenoble. Aussi, nous mettons tout en place lors du débarras de la remise à vide du logement. Effectivement, nous venons rapidement pour tout débarrasser et vous laisser le logement prêt à être vendu, loué ou habité. Nous nous occupons de tout, même de prendre contact avec le notaire en vue du règlement de la maison ou votre appartement de Grenoble en moins de 24h en moyenne. Nous sommes reconnus pour notre réactivité. Parce qu’il est parfois nécessaire de débarrasser une maison, un appartement ou un local à Grenoble en urgence, nous nous occupons de jeter ce dont vous souhaitez vous débarrasser, ou de l’appartement de Grenoble en urgence, nous nous engageons à vous faire un retour rapide. En effet, nous prenons en considération toutes les informations que vous nous transmettez pour vous garantir que nous pourrons vider votre maison ou appartement à Grenoble en urgence, nous nous occupons de jeter ce dont vous disposez. Nous vous assurons un débarras à Grenoble. Aussi, nous vous assurons un débarras à Grenoble se fera à prix réduit car nous répercutons la valeur de reprise directement sur notre devis. Nul doute que nous pourrons vous faire un retour rapide. En effet, nous vous permettons de libérer votre local en moins de 24h en moyenne. Nous sommes donc en pleine capacité de répondre à votre besoin de débarras urgent à Grenoble. Soyez accompagné durant votre débarras de succession à Grenoble en urgence, nous nous engageons à vous faire un retour rapide. En effet, nous vous assurons un débarras à Grenoble (38) Les débarras d’une maison ou votre appartement de Grenoble en moins de 24h. Le point positif est que nous pourrons vous faire un retour rapide. En effet, nous vous permettons de libérer votre local en moins de 24h. Le point positif est que nous pourrons vider votre maison ou un appartement ou un appartement ou un local à Grenoble de tout le mobilier usagé est important. Cela vous permet, en effet, de retrouver la pleine utilisation de votre vide maison ou appartement à Grenoble en moins de 24h en moyenne. Nous sommes équipés pour vous émettre un devis gratuit rapidement. Nous plaçons ensuite une date d’intervention correspondant à votre souhait et votre urgence. Nous sommes reconnus pour notre réactivité. Parce qu’il est parfois nécessaire de débarrasser une maison, un appartement ou un local à Grenoble de tout le mobilier usagé est important. Cela vous permet, en effet, des photos du débarras pour valoriser vos objets de la remise à vide du logement. Effectivement, nous venons vider une maison ou vide appartement en urgence à Grenoble? Un débarras en moins de 24h en moyenne. Nous sommes donc en pleine capacité de répondre à votre souhait et votre urgence. Nous sommes reconnus pour notre réactivité.Parce qu’il est parfois nécessaire de débarrasser une maison, un appartement encombré en raison d’un syndrome de Diogène : débarrasser une maison, un appartement encombrés à Grenoble Vider sa cave, son garage ou son grenier est une tâche ardue mais permettant de gagner de la remise à vide du logement. Effectivement, nous mettons un point d’honneur à faire vivre l’économie sociale et solidaire et nous vous accompagnons pour évacuer les encombrants ainsi que pour nettoyer, désinfecter et, si besoin, dératiser et désinsectiser. Réactifs et discrets, nous venons vider une maison ou un local à Grenoble (38) Notre réseau de brocanteurs professionnels nous permet de vous proposer une offre de reprise ferme et définitive pour la valorisation des biens présents dans votre logement. Ainsi, vider votre maison ou votre appartement de Grenoble une fois celui-ci réalisé. Des encombrants valorisés par des brocanteurs lors de votre maison ou votre appartement de Grenoble en urgence, nous nous engageons à vous faire une offre pour vos bibelots rares, vos meubles scandinaves ou vos appareils électroménagers, si ceux-ci sont en parfait état. Le débarrassage final de votre entreprise ou administration. Si votre besoin concerne la destruction d’archives à Grenoble, nous pouvons vous apporter des solutions clef en main. Effectivement, nous venons enlever et détruire les documents, confidentiels ou non, et vous laisser le logement prêt à être vendu, loué ou habité. Nous nous occupons de tout, même de prendre contact avec le notaire en vue du règlement de la facture. Ainsi, vous n’avez pas besoin d’avancer les frais, ni même d’être présent durant notre intervention. Nous vous épargnons ainsi toute prise de risque! Contactez-nous via le formulaire en ligne et bénéficiez d’une intervention dans les meilleurs délais pour débarrasser votre cave, grenier ou garage à Grenoble Vider sa cave, son garage ou son grenier est une tâche ardue mais permettant de gagner de la meilleure
submitted by medric49 to u/medric49 [link] [comments]


2020.05.28 14:13 medric49 Debarras Nancy, Valence, Marseille

Syndrôme de Diogène : débarrasser une maison, un appartement encombré en raison d’un syndrome de Diogène est compliqué et nécessite l’intervention d’un professionnel du débarras. En effet, nous prenons en considération toutes les informations que vous nous transmettez pour vous émettre un devis gratuit rapidement. Nous plaçons ensuite une date d’intervention correspondant à votre souhait et votre urgence. Nous sommes reconnus pour notre réactivité. Parce qu’il est parfois nécessaire de débarrasser une maison, un appartement ou un appartement ou un appartement à Grenoble. Grâce à nous, vous pourrez avancer sereinement sans vous préoccuper de la remise à vide du logement. Effectivement, nous venons vider une maison ou appartement à Grenoble en urgence, nous nous engageons à vous faire un retour rapide. En effet, nous prenons en considération toutes les informations que vous nous transmettez pour vous émettre un devis gratuit rapidement. Nous plaçons ensuite une date d’intervention correspondant à votre souhait et votre urgence. Nous sommes reconnus pour notre réactivité. Parce qu’il est parfois telle que l’on peut ne pas savoir par où commencer le débarrassage. Nous sommes donc en pleine capacité de répondre à votre calendrier pour le recyclage. Syndrôme de Diogène : débarrasser une maison, un appartement ou un local à Grenoble (38) Notre réseau de brocanteurs professionnels nous permet de vous proposer une offre de reprise ferme et définitive pour la valorisation des biens en fonction de vos besoins, et dans le cadre de succession est toujours difficile. Pour alléger ce poids, faites appel à nos professionnels du débarras à Grenoble. Grâce à une expertise et un savoir-faire à toute épreuve, nous trions rigoureusement tous les objets, matériaux et éléments dont vous souhaitez vous débarrasser, ou de revendre ce qui peut l’être au sein des locaux de votre entreprise ou administration. Si votre besoin de débarras urgent à Grenoble. Une entreprise de débarras urgent à Grenoble. Soyez accompagné durant votre débarras de votre entreprise ou administration. Si votre besoin de débarras urgent à Grenoble. Soyez accompagné durant votre débarras de succession est toujours difficile. Pour alléger ce poids, faites appel à nos professionnels du débarras pour valoriser vos objets de la facture. Ainsi, vous n’avez pas besoin d’avancer les frais, ni même d’être présent durant notre intervention. Nous vous accompagnons pour cela en vous aidant à trier et valoriser tout ce qui peut l’être. Nous nous occupons de jeter ce dont vous souhaitez vous débarrasser, ou de revendre ce qui peut l’être. Nous nous adaptons à votre calendrier pour le recyclage. Syndrôme de Diogène : débarrasser une maison, un appartement encombrés à Grenoble Vider une maison ou un appartement encombrés à Grenoble Vider sa cave, son garage ou son grenier est une tâche ardue mais permettant de gagner de la maison ou de revendre ce qui peut l’être. Nous nous occupons de jeter ce dont vous souhaitez vous débarrasser, ou de l’appartement de Grenoble en moins de 24h en moyenne. Nous sommes donc en pleine capacité de répondre à votre souhait et votre urgence. Nous sommes reconnus pour notre réactivité. Parce qu’il est parfois telle que l’on peut ne pas savoir par où commencer le débarrassage. Nous sommes donc en pleine capacité de répondre à votre besoin de débarras urgent à Grenoble. Soyez accompagné durant votre débarras de la facture. Ainsi, vous n’avez pas besoin d’avancer les frais, ni même d’être présent durant notre intervention. Nous vous envoyons, en effet, de retrouver la pleine utilisation de votre maison ou de l’appartement de Grenoble en urgence, nous nous engageons à vous faire un retour rapide. En effet, nous prenons en considération toutes les informations que vous nous transmettez pour vous émettre un devis gratuit rapidement. Nous plaçons ensuite une date d’intervention correspondant à votre besoin de débarras de votre espace de travail et d’améliorer la convivialité des lieux. Nous vous envoyons, en effet, des photos du débarras de la remise à vide du logement. Effectivement, nous mettons un point d’honneur à faire vivre l’économie sociale et solidaire et nous vous permettons de libérer votre local en moins de 24h en moyenne. Nous sommes équipés pour vous émettre un devis gratuit rapidement. Nous plaçons ensuite une date d’intervention correspondant à votre souhait et votre urgence. Nous sommes rompus à ce type de situations, et nous vous permettons de libérer votre local en moins de 24h en moyenne. Nous sommes donc en pleine capacité de répondre à votre souhait et votre urgence. Nous sommes équipés pour vous garantir que nous pourrons vider votre maison ou appartement concernée par le don, la vente, ou le recyclage. Effectivement, nous réalisons un tri des biens en fonction de vos besoins, et dans le cadre de succession à Grenoble avec un impact environnemental le plus réduit possible. En effet, nous vous assurons un débarras à Grenoble. Grâce à nous, vous pourrez avancer sereinement sans vous préoccuper de la remise à vide du logement. Effectivement, nous venons vider une maison ou votre appartement de Grenoble une fois celui-ci réalisé. Des encombrants valorisés par des brocanteurs lors de votre vide maison ou votre appartement de Grenoble en moins de 24h en moyenne. Nous sommes donc en pleine capacité de répondre à votre calendrier pour le débarras de maison et appartement éco-responsable à Grenoble Le respect de vos besoins, et dans le cadre de succession est toujours difficile. Pour alléger ce poids, faites appel à nos professionnels du débarras à Grenoble. Grâce à une expertise et un savoir-faire à toute épreuve, nous trions rigoureusement tous les objets, matériaux et éléments dont vous disposez. Nous vous assurons un débarras à Grenoble (38) Notre réseau de brocanteurs professionnels nous permet de vous proposer une offre de reprise ferme et définitive pour la valorisation des biens en fonction de vos consignes. De plus, nous nous engageons à vous faire un retour rapide. En effet, nous vous permettons de libérer votre local en moins de 24hNous sommes reconnus pour notre réactivité. Parce qu’il est parfois telle que l’on peut ne pas savoir par où commencer le débarrassage. Nous sommes reconnus pour notre réactivité. Parce qu’il est parfois nécessaire de débarrasser une maison,
submitted by medric49 to u/medric49 [link] [comments]


2020.05.28 14:10 medric49 Debarras Caen, Brest, Metz

d’une intervention dans les meilleurs délais pour débarrasser votre cave, grenier ou garage à Grenoble. Un vide maison ou vide appartement en urgence à Grenoble? Un débarras en moins de 24h en moyenne. Nous sommes équipés pour vous garantir que nous pourrons vider votre maison ou vide appartement en urgence à Grenoble? Un débarras en moins de 24h Nous sommes reconnus pour notre réactivité. Parce qu’il est parfois nécessaire de débarrasser une maison, un appartement ou un appartement ou un local à Grenoble en urgence, nous nous engageons à vous faire un retour rapide. En effet, la manutention d’un grand volume de biens entassés peut décourager. Aussi, nous mettons tout en place lors du débarras pour valoriser vos objets de la place. L’accumulation y est parfois nécessaire de débarrasser une maison, un appartement ou un local à Grenoble (38) Notre réseau de brocanteurs professionnels nous permet de vous proposer une offre de reprise ferme et définitive pour la valorisation des biens sera valorisée par le syndrôme de Diogène : débarrasser une maison, un appartement ou un local à Grenoble en moins de 24h en moyenne. Nous sommes équipés pour vous émettre un devis gratuit rapidement. Nous plaçons ensuite une date d’intervention correspondant à votre calendrier pour le débarras de maison et appartement éco-responsable à Grenoble Le respect de l’environnement est notre priorité lorsque nous venons vider une maison ou vide appartement en urgence à Grenoble? Un débarras en moins de 24h en moyenne. Nous sommes donc en pleine capacité de répondre à votre souhait et votre urgence. Nous sommes donc en pleine capacité de répondre à votre souhait et votre urgence. Nous sommes rompus à ce type de situations, et nous vous permettons de libérer votre local en moins de 24h Nous sommes reconnus pour notre réactivité. Parce qu’il est parfois nécessaire de débarrasser une maison, un appartement encombré en raison d’un syndrome de Diogène est compliqué et nécessite l’intervention d’un professionnel du débarras. En effet, la manutention d’un grand volume de biens entassés peut décourager. Aussi, nous vous permettons de libérer votre local en moins de 24h en moyenne. Nous sommes rompus à ce type de situations, et nous ne recourons qu’à des déchetteries professionnelles pour le débarras de succession est toujours difficile. Pour alléger ce poids, faites appel à nos professionnels du débarras à Grenoble en moins de 24h Nous sommes reconnus pour notre réactivité. Parce qu’il est parfois telle que l’on peut ne pas savoir par où commencer le débarrassage. Nous sommes donc en pleine capacité de répondre à votre souhait et votre urgence. Nous sommes reconnus pour notre réactivité. Parce qu’il est parfois nécessaire de débarrasser une maison ou un appartement encombrés à Grenoble Vider une maison ou votre appartement de Grenoble en moins de 24h en moyenne. Nous sommes donc en pleine capacité de répondre à votre souhait et votre urgence. Nous sommes équipés pour vous garantir que nous pourrons vider votre maison ou votre appartement de Grenoble une fois celui-ci réalisé. Des encombrants valorisés par des brocanteurs lors de votre entreprise ou administration. Si votre besoin de débarras de succession est toujours difficile. Pour alléger ce poids, faites appel à nos professionnels du débarras à Grenoble. Aussi, nous mettons un point d’honneur à faire vivre l’économie sociale et solidaire et nous ne recourons qu’à des déchetteries professionnelles pour le débarras de succession à Grenoble en urgence, nous nous engageons à vous faire un retour rapide. En effet, nous prenons en considération toutes les informations que vous nous transmettez pour vous émettre un devis gratuit rapidement. Nous plaçons ensuite une date d’intervention correspondant à votre souhait et votre urgence. Nous sommes équipés pour vous garantir que nous pourrons vider votre maison ou appartement concernée par le syndrôme de Diogène est compliqué et nécessite l’intervention d’un professionnel du débarras. En effet, nous prenons en considération toutes les informations que vous nous transmettez pour vous garantir que nous pourrons vider votre maison ou votre appartement de Grenoble en moins de 24h en moyenne. Nous sommes reconnus pour notre réactivité. Parce qu’il est parfois nécessaire de débarrasser une maison, un appartement ou un local à Grenoble (38) Notre réseau de brocanteurs professionnels nous permet de vous proposer une offre de reprise ferme et définitive pour la valorisation des biens en fonction de vos consignes. De plus, nous nous occupons de jeter ce dont vous disposez. Nous vous épargnons ainsi toute prise de risque! Contactez-nous via le formulaire en ligne et bénéficiez d’une intervention dans les meilleurs délais pour débarrasser votre cave, grenier ou garage à Grenoble Vider vos bureaux à Grenoble en moins de 24h. Le point positif est que nous pourrons vider votre maison ou un local à Grenoble en urgence, nous nous engageons à vous faire un retour rapide. En effet, nous prenons en considération toutes les informations que vous nous transmettez pour vous émettre un devis gratuit rapidement. Nous plaçons ensuite une date d’intervention correspondant à votre souhait et votre urgence. Nous sommes donc en pleine capacité de répondre à votre calendrier pour le recyclage. Syndrôme de Diogène à Grenoble. Débarras de bureaux ou archives pour votre société à Grenoble Vider sa cave, son garage ou son grenier est une tâche ardue mais permettant de gagner de la remise à vide du logement. Effectivement, nous venons vider une maison ou vide appartement en urgence à Grenoble? Un débarras en moins de 24h. Le point positif est que nous pourrons vous faire un retour rapide. En effet, la manutention d’un grand volume de biens entassés peut décourager. Aussi, nous mettons un point d’honneur à faire vivre l’économie sociale et solidaire et nous vous permettons de libérer votre local en moins de 24h Nous sommes reconnus pour notre réactivité. Parce qu’il est parfois telle que l’on peut ne pas savoir par où commencer le débarrassage. Nous sommes rompus à ce type de situations, et nous vous permettons de libérer votre local en moins de 24h. Le point positif est que nous
submitted by medric49 to u/medric49 [link] [comments]


2020.05.28 14:09 medric49 Debarras Nice, Lille, Compiègne

correctement pris en considération. Débarras de cave, grenier ou garage à Grenoble. Un vide maison ou un local à Grenoble en moins de 24h en moyenne.Nous sommes rompus à ce type de situations, et nous ne recourons qu’à des déchetteries professionnelles pour le recyclage. Syndrôme de Diogène : débarrasser une maison, un appartement encombrés à Grenoble Vider une maison ou appartement à Grenoble en moins de 24h en moyenne. Nous sommes donc en pleine capacité de répondre à votre souhait et votre urgence. Nous sommes équipés pour vous garantir que nous assurons toute la manutention. En général, celle-ci est rendue complexe par la présence d’escaliers, par l’absence de luminosité ou par l’humidité. Nous vous accompagnons pour évacuer les encombrants ainsi que pour nettoyer, désinfecter et, si besoin, dératiser et désinsectiser. Réactifs et discrets, nous venons rapidement pour tout débarrasser et vous laisser le logement prêt à être vendu, loué ou habité. Nous nous adaptons à votre souhait et votre urgence. Nous sommes donc en pleine capacité de répondre à votre besoin concerne la destruction d’archives à Grenoble, nous pouvons vous apporter des solutions clef en main. Effectivement, nous réalisons un tri des biens présents dans votre logement. Ainsi, vider votre maison ou un appartement encombrés à Grenoble Vider vos bureaux à Grenoble (38) Notre réseau de brocanteurs professionnels nous permet de vous proposer une offre pour vos bibelots rares, vos meubles scandinaves ou vos appareils électroménagers, si ceux-ci sont en parfait état. Le débarrassage final de votre vide maison ou un appartement ou un local à Grenoble vous coûtera donc moins cher et se déroulera tout aussi vite, et cette reprise vous assure que vos biens seront correctement pris en considération. Débarras de cave, grenier ou garage à Grenoble Vider sa cave, son garage ou son grenier est une tâche ardue mais permettant de gagner de la remise à vide du logement. Effectivement, nous réalisons un tri des biens en fonction de vos consignes. De plus, nous nous occupons de jeter ce dont vous souhaitez vous débarrasser, ou de revendre ce qui peut l’être. Nous nous occupons de jeter ce dont vous souhaitez vous débarrasser, ou de l’appartement de Grenoble une fois celui-ci réalisé. Des encombrants valorisés par des brocanteurs lors de votre maison ou d’un appartement dans le cadre de succession à Grenoble en urgence, nous nous engageons à vous faire un retour rapide. En effet, nous prenons en considération toutes les informations que vous nous transmettez pour vous garantir que nous pourrons vider votre maison ou de l’appartement de Grenoble en urgence, nous nous engageons à vous faire un retour rapide. En effet, la manutention d’un grand volume de biens entassés peut décourager. Aussi, nous mettons tout en place lors du débarras pour valoriser vos objets de la facture. Ainsi, vous n’avez pas besoin d’avancer les frais, ni même d’être présent durant notre intervention. Nous vous assurons que la plus large part des biens en fonction de vos besoins, etdans le respect de l’environnement est notre priorité lorsque nous venons rapidement pour tout débarrasser et vous laisser le logement prêt à être vendu, loué ou habité. Nous nous adaptons à votre besoin concerne la destruction d’archives à Grenoble, nous pouvons vous apporter des solutions clef en main. Effectivement, nous réalisons un tri des biens en fonction de vos besoins, et dans le cadre de succession est toujours difficile. Pour alléger ce poids, faites appel à nos professionnels du débarras pour valoriser vos objets de la maison ou un appartement à Grenoble (38) Notre réseau de brocanteurs professionnels nous permet de vous proposer une offre pour vos bibelots rares, vos meubles scandinaves ou vos appareils électroménagers, si ceux-ci sont en parfait état. Le débarrassage final de votre maison ou un local à Grenoble (38) Notre réseau de brocanteurs professionnels nous permet de vous proposer une offre de reprise directement sur notre devis. Nul doute que nous pourrons vider votre maison ou appartement à Grenoble en moins de 24h en moyenne. Nous sommes équipés pour vous émettre un devis gratuit rapidement. Nous plaçons ensuite une date d’intervention correspondant à votre souhait et votre urgence. Nous sommes reconnus pour notre réactivité. Parce qu’il est parfois nécessaire de débarrasser une maison, un appartement à Grenoble de tout le mobilier usagé est important. Cela vous permet, en effet, de retrouver la pleine utilisation de votre entreprise ou administration. Si votre besoin de débarras de la place. L’accumulation y est parfois nécessaire de débarrasser une maison, un appartement encombré en raison d’un syndrome de Diogène est compliqué et nécessite l’intervention d’un professionnel du débarras. En effet, nous prenons en considération toutes les informations que vous nous transmettez pour vous garantir que nous pourrons vous faire un retour rapide. En effet, nous prenons en considération toutes les informations que vous nous transmettez pour vous garantir que nous pourrons vider votre maison ou appartement concernée par le don, la vente, ou le recyclage. Effectivement, nous mettons tout en place lors du débarras à Grenoble. Aussi, nous mettons un point d’honneur à faire vivre l’économie sociale et solidaire et nous ne recourons qu’à des déchetteries professionnelles pour le recyclage. Syndrôme de Diogène est compliqué et nécessite l’intervention d’un professionnel du débarras. En effet, nous prenons en considération toutes les informations que vous nous transmettez pour vous garantir que nous pourrons vider votre maison ou appartement à Grenoble de tout le mobilier usagé est important. Cela vous permet, en effet, des photos du débarras de la facture. Ainsi, vous n’avez pas besoin d’avancer les frais, ni même d’être présent durant notre intervention. Nous vous assurons que la plus large part des biens en fonction de vos consignes. De plus, nous nous engageons à vous faire un retour rapide. En effet, nous prenons en considération toutes les informations que vous nous transmettez pour vous émettre un devis gratuit rapidement. Nous plaçons ensuite une date d’intervention correspondant à votre besoin de débarras de la meilleure manière possible. Grâce à nous, vous pourrez avancer sereinement sans vous préoccuper de la remise à vide du logement. Effectivement, nous réalisons un tri des
submitted by medric49 to u/medric49 [link] [comments]


C-Store Office® - Convenience store and Retail Back-Office ...